D Draka Lid 2 jan 2012 #1 Opel Frontera B 2003 Sinds enkele dagen loop mijn Frontera na een koude start even onregelmatig. Het lijkt of hij maar op 3 cilinders loopt. Zodra ik gas geef is de storing weg. Hopelijk weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen. Groeten Rik
Opel Frontera B 2003 Sinds enkele dagen loop mijn Frontera na een koude start even onregelmatig. Het lijkt of hij maar op 3 cilinders loopt. Zodra ik gas geef is de storing weg. Hopelijk weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen. Groeten Rik
wim-v6 Forumbewoner 4 jan 2012 #4 is dat toevallig een X22XE?? (staat op kentekenbewijs als het goed is.)
D Draka Lid 4 jan 2012 #7 X22XE kom ik op het kenteken niet tegen. het type is: Frontera B; Wagon Y2.2SE
wim-v6 Forumbewoner 4 jan 2012 #8 is dat toevallig een X22XE?? (staat op kentekenbewijs als het goed is.)
wim-v6 Forumbewoner 6 jan 2012 #9 Y22SE is voor mij vrij onbekend, is dit een motor met Distributie ketting of distributie riem?? Willem
Y22SE is voor mij vrij onbekend, is dit een motor met Distributie ketting of distributie riem?? Willem
D Draka Lid 4 jan 2012 #10 X22XE kom ik op het kenteken niet tegen. het type is: Frontera B; Wagon Y2.2SE
wim-v6 Forumbewoner 6 jan 2012 #11 Y22SE is voor mij vrij onbekend, is dit een motor met Distributie ketting of distributie riem?? Willem
Y22SE is voor mij vrij onbekend, is dit een motor met Distributie ketting of distributie riem?? Willem