Z zaffiepaul Komt weleens kijken 26 jun 2011 #41 @hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul
@hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 jun 2011 #42 Hmmmm, ik zou een Astra F gekocht hebben. Technisch goed, weinig nukken. En nog goed rijdend ook nog :jerry Groet en veel plezier met je nieuwe wagen !! Rik
Hmmmm, ik zou een Astra F gekocht hebben. Technisch goed, weinig nukken. En nog goed rijdend ook nog :jerry Groet en veel plezier met je nieuwe wagen !! Rik
H hennyw Post best veel 26 jun 2011 #43 @zaffiepaul wrote:@hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul dank je, het is een 207sw uit 2008
@zaffiepaul wrote:@hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul dank je, het is een 207sw uit 2008
Z zaffiepaul Komt weleens kijken 26 jun 2011 #44 @hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul
@hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul
S stillekracht Komt hier geregeld 26 jun 2011 #45 :hmmz van een Zafira naar een 207SW..... lijkt mij een stap of 2 terug, maar goed, hopen dat je minder problemen hebt !
:hmmz van een Zafira naar een 207SW..... lijkt mij een stap of 2 terug, maar goed, hopen dat je minder problemen hebt !
H hennyw Post best veel 26 jun 2011 #46 @zaffiepaul wrote:@hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul dank je, het is een 207sw uit 2008
@zaffiepaul wrote:@hennyw, van harte met je nieuwe auto, 207 of 308? jammer dat je een maandagmorgen zafira hebt gehad maar zulke dingen gebeuren. veel plezierige en veilige kilometers gewenst. groet paul dank je, het is een 207sw uit 2008
S stillekracht Komt hier geregeld 26 jun 2011 #47 :hmmz van een Zafira naar een 207SW..... lijkt mij een stap of 2 terug, maar goed, hopen dat je minder problemen hebt !
:hmmz van een Zafira naar een 207SW..... lijkt mij een stap of 2 terug, maar goed, hopen dat je minder problemen hebt !