D d.kadett Lid 6 mei 2010 #22 Miruni: bedankt voor je antwoord!Kan ik met een gerust hart verder:thumbup Mooi blokkie inderdaad!Altijd leuk die foto's:wors
Miruni: bedankt voor je antwoord!Kan ik met een gerust hart verder:thumbup Mooi blokkie inderdaad!Altijd leuk die foto's:wors
M max Komt hier geregeld 6 mei 2010 #23 Originally posted by mr-turbo origineel gepost door GSI Racer Nokkenassen moeten wel nog afgesteld worden als de motor ingereden is:thumbup het lijkt me persoonlijk handiger om het te doen voordat je hem start Mij ook, nu kan je overal nog goed bij... Hier maar eens kijken en dan leer je meteen hoe je het moet doen.
Originally posted by mr-turbo origineel gepost door GSI Racer Nokkenassen moeten wel nog afgesteld worden als de motor ingereden is:thumbup het lijkt me persoonlijk handiger om het te doen voordat je hem start Mij ook, nu kan je overal nog goed bij... Hier maar eens kijken en dan leer je meteen hoe je het moet doen.
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #24 ik kan de youtube link niet openen:hmmz de nokkenassen ga ik zeker weten nog ff bij laten stellen voordat de motor erin gaat:thumbup kan het kleppendeksel er wel al op? of moet ik deze eraf laten totdat de assen gesteld zijn? Bedankt voor de tips iig
ik kan de youtube link niet openen:hmmz de nokkenassen ga ik zeker weten nog ff bij laten stellen voordat de motor erin gaat:thumbup kan het kleppendeksel er wel al op? of moet ik deze eraf laten totdat de assen gesteld zijn? Bedankt voor de tips iig
F Fearless Forumbewoner 6 mei 2010 #25 Er af laten, je moet met een klok op je nokkenassen Gaat zo lastig als het deksel er al op zit Daarna kan ie er wel op, je stelt hem eerst op de bijgeleverde waardes. Bij een afstelboer/rollenbank kunnen ze wel zien of de nokkenassen vervroegd/verlaat moeten worden.
Er af laten, je moet met een klok op je nokkenassen Gaat zo lastig als het deksel er al op zit Daarna kan ie er wel op, je stelt hem eerst op de bijgeleverde waardes. Bij een afstelboer/rollenbank kunnen ze wel zien of de nokkenassen vervroegd/verlaat moeten worden.
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 6 mei 2010 #26 heb het filmpje gezien. Dat zijn pas techneuten:thumbup ik ga eens via mijn werk informeren wie me die assen af kan stellen.
heb het filmpje gezien. Dat zijn pas techneuten:thumbup ik ga eens via mijn werk informeren wie me die assen af kan stellen.