Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pfff lijkt me echt een drama om dat af te plakken. Als die vakjes goed uitmeten. Daarom ben ik toen met op maat gesneden folie aan het plakken gegaan. Dat vond ik makkelijker :angel
@Fearless wrote:Pfff lijkt me echt een drama om dat af te plakken. Als die vakjes goed uitmeten. Daarom ben ik toen met op maat gesneden folie aan het plakken gegaan. Dat vond ik makkelijker :angel
ja ik had met de belettering bij ons langs ook afgesproken maar die waren een paar weken dicht dus ik had effe geen geduld.
eerst afgeplakt wit gespoten daags er na afgeplakt en zwart gespoten.
viel eigenlijk nog wel mee dat zwarte ongeveer 1,5 uur werk :hmmz
eerst uitmeten met plakband enkele lijnen er op zetten en dan met een scherp mesje paar sneetjes maken en de plakband verwijderen.
uitmeten was het meeste werk. wilde op de hoeken overal witte blokken.maar verder viel het wel mee.helaas had ik geen fineline tape anders hadden het echt strakke blokken geweest.nu is er op sommige plekjes een klein beetje zwart onder het plakband gekropen.
wil aan de zijkant ook nog scallops maken dus nog meer plakwerk :angel
maar is wel leuk en weer een uitdaging er bij haaha
@pipo wrote:@InjectTheVenom wrote:Als ik de schaduw werking goed bekijk is het wit gespoten en de zwarte vlakken gestickerd net als de bies?
nope wit is gespoten zwart ook en de bies is sticker.
het is niet perfect want ik had gen fineline tape en bij papieren tape kruipt er soms net de lak onder :swear
Papieren tape moet je gewoon donders goed aan drukken dan komt er echt niets onder, heb er mijn Remus ook mee afgeplakt en heb geen onderkruipers gevonden.
Maar beters dat het ook gewoon gespoten is ziet er absoluut goed uit :thumb
Pfff lijkt me echt een drama om dat af te plakken. Als die vakjes goed uitmeten. Daarom ben ik toen met op maat gesneden folie aan het plakken gegaan. Dat vond ik makkelijker :angel
@Fearless wrote:Pfff lijkt me echt een drama om dat af te plakken. Als die vakjes goed uitmeten. Daarom ben ik toen met op maat gesneden folie aan het plakken gegaan. Dat vond ik makkelijker :angel
ja ik had met de belettering bij ons langs ook afgesproken maar die waren een paar weken dicht dus ik had effe geen geduld.
eerst afgeplakt wit gespoten daags er na afgeplakt en zwart gespoten.
viel eigenlijk nog wel mee dat zwarte ongeveer 1,5 uur werk :hmmz
eerst uitmeten met plakband enkele lijnen er op zetten en dan met een scherp mesje paar sneetjes maken en de plakband verwijderen.
uitmeten was het meeste werk. wilde op de hoeken overal witte blokken.maar verder viel het wel mee.helaas had ik geen fineline tape anders hadden het echt strakke blokken geweest.nu is er op sommige plekjes een klein beetje zwart onder het plakband gekropen.
wil aan de zijkant ook nog scallops maken dus nog meer plakwerk :angel
maar is wel leuk en weer een uitdaging er bij haaha