M marcoj Lid 17 mei 2014 #1 Ben toch weer aan een opel begonnen,en sleutelen doe ik graag zelf dus kan het niet uitblijven om lid te worden van het opelforum. Hoop hier nog vaak rond te kijken en te leren van andermans ervaringen en vakmanschap. Verders een leuk forum,ga zo voort!!
Ben toch weer aan een opel begonnen,en sleutelen doe ik graag zelf dus kan het niet uitblijven om lid te worden van het opelforum. Hoop hier nog vaak rond te kijken en te leren van andermans ervaringen en vakmanschap. Verders een leuk forum,ga zo voort!!
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 17 mei 2014 #2 Welkom, en wat voor Opel? En we zijn gek van :kewlpics Groeten Jurgen,
M marcoj Lid 17 mei 2014 #3 Corsa B bj 2000 1,7D,rijd super alleen een beetje dorstig maar daar heb ik al een topic over geplaatst.hoop dat ik dat probleem kan oplossen.
Corsa B bj 2000 1,7D,rijd super alleen een beetje dorstig maar daar heb ik al een topic over geplaatst.hoop dat ik dat probleem kan oplossen.
V VideoRipper Post best veel 18 mei 2014 #6 @marcoj wrote:Corsa B bj 2000 1,7D,rijd super alleen een beetje dorstig Je moet er ook geen super-benzine, maar Diesel in gooien. :lol: Welkom hier en laat inderdaad wat :kewlpics zien. Greetz, Peter.
@marcoj wrote:Corsa B bj 2000 1,7D,rijd super alleen een beetje dorstig Je moet er ook geen super-benzine, maar Diesel in gooien. :lol: Welkom hier en laat inderdaad wat :kewlpics zien. Greetz, Peter.