A Andreopel Lid 18 aug 2011 #1 hallo ik ben andre ik heb zins 2 weken weer een opel, een vectra wel te verstaan type c is een paar geleden dat ik opel heb gereden de laatste was een vectra a, bevalt weer prima :thumb
hallo ik ben andre ik heb zins 2 weken weer een opel, een vectra wel te verstaan type c is een paar geleden dat ik opel heb gereden de laatste was een vectra a, bevalt weer prima :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 20 aug 2011 #8 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 20 aug 2011 #9 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
A Andreopel Lid 24 aug 2011 #12 bedankt voor de reacties zal zo snel mogelijk foto's plaatsen zal waarsschuijnlijk naar mijn vakantie worden 8)
bedankt voor de reacties zal zo snel mogelijk foto's plaatsen zal waarsschuijnlijk naar mijn vakantie worden 8)
A Andreopel Lid 24 aug 2011 #13 bedankt voor de reacties zal zo snel mogelijk foto's plaatsen zal waarsschuijnlijk naar mijn vakantie worden 8)
bedankt voor de reacties zal zo snel mogelijk foto's plaatsen zal waarsschuijnlijk naar mijn vakantie worden 8)