R rkievit Lid 16 mrt 2026 #1 Hallo Ik ben in het bezit van een Opel Astra H GTC. Mijn navigatie werkt niet, de CD wordt niet herkend.heeft er iemand ervaring met dit probleem?
Hallo Ik ben in het bezit van een Opel Astra H GTC. Mijn navigatie werkt niet, de CD wordt niet herkend.heeft er iemand ervaring met dit probleem?
J J. Stardust Komt weleens kijken 31 mrt 2026 #2 Is het een originele of kopie disc? Zou hem eerst even schoonmaken.
R rkievit Lid 5 mei 2026 #3 Bedankt voor de reactie, het is een copie CD. Hoe kan ik hem zo goed mogelijk schoonmaken? Rinus
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 5 mei 2026 #4 Glassex op de achterzijde en dan van binnen naar buiten met een niet pluizende / schurende doek wegwrijven. Is het wel een goede copy?
Glassex op de achterzijde en dan van binnen naar buiten met een niet pluizende / schurende doek wegwrijven. Is het wel een goede copy?
R rkievit Lid 5 mei 2026 #5 Weet niet of het een goede is, via internet gekocht, heeft het even gedaan. Ga het proberen met schoonmaken. Bedankt voor het advies Rinus
Weet niet of het een goede is, via internet gekocht, heeft het even gedaan. Ga het proberen met schoonmaken. Bedankt voor het advies Rinus