M Mandett Komt weleens kijken 8 sep 2013 #4 Ik kom ook een kijkje nemen (met de manta denk ik) :thumbup
M manta-senator Komt weleens kijken 14 sep 2013 #7 pascal en ik komen ook weer met onze blitzen. staat er een patat-kar? scheelt thuis weer piepers vreten :jerry
pascal en ik komen ook weer met onze blitzen. staat er een patat-kar? scheelt thuis weer piepers vreten :jerry
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 17 sep 2013 #10 kan trouwens zijn dat ik er niet ben... heb mij voor een Techniekdag ingeschreven (komt schoolgaande kinderen langs om te kijken bij bedrijven...) maar ga nog even kijken of ik nog kan wisselen om op vrijdag avond te helpen. :thumb
kan trouwens zijn dat ik er niet ben... heb mij voor een Techniekdag ingeschreven (komt schoolgaande kinderen langs om te kijken bij bedrijven...) maar ga nog even kijken of ik nog kan wisselen om op vrijdag avond te helpen. :thumb
J js 400 Komt hier geregeld 27 sep 2013 #11 hier de indeling voor show en shine, ik heb voor dit jaar meer klasses gemaakt!!! voor show en shine mooiste corsa 1 2 en 3 mooiste vectra 1 2 en 3 mooiste astra 1 2 en 3 mooiste achterwielaandrijver 1 2 en 3 mooiste oldtimer 1 2 en 3 mooiste overige 1 2 en 3 db drag 1 2 en 3 best of show 1
hier de indeling voor show en shine, ik heb voor dit jaar meer klasses gemaakt!!! voor show en shine mooiste corsa 1 2 en 3 mooiste vectra 1 2 en 3 mooiste astra 1 2 en 3 mooiste achterwielaandrijver 1 2 en 3 mooiste oldtimer 1 2 en 3 mooiste overige 1 2 en 3 db drag 1 2 en 3 best of show 1
A Andrevanterve Komt weleens kijken 28 sep 2013 #14 Ook aanwezig met de Signum met een nieuwe update.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 28 sep 2013 #15 Aanwezig met de nieuwste aanwinst de meriva B cosmo+ 140pk . king:
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 29 sep 2013 #17 Ook met aanwezig samen met de Astra Tuning Club. Teller staat op 18 Astra's + 1 Mervia en nog een handjevol Astra's onder voorbehoud.
Ook met aanwezig samen met de Astra Tuning Club. Teller staat op 18 Astra's + 1 Mervia en nog een handjevol Astra's onder voorbehoud.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 30 sep 2013 #18 wil wel komen,hangt alleen van t weer af waarmee. (keuze zat)
A anoniem Hoort bij de inboedel 30 sep 2013 #19 @manta-senator wrote:pascal en ik komen ook weer met onze blitzen. staat er een patat-kar? scheelt thuis weer piepers vreten :jerry je kan toch ook een patatpan achter in de blitz zetten Daan!! :thumb Bij goed weer ben ik ook aanwezig met de kadett, is gelijk weer de laatste dit jaar daarna mag hij weer tot het voorjaar uitrusten!
@manta-senator wrote:pascal en ik komen ook weer met onze blitzen. staat er een patat-kar? scheelt thuis weer piepers vreten :jerry je kan toch ook een patatpan achter in de blitz zetten Daan!! :thumb Bij goed weer ben ik ook aanwezig met de kadett, is gelijk weer de laatste dit jaar daarna mag hij weer tot het voorjaar uitrusten!