[rquote=1850409&tid=140184&author=GSE]Breng die auto maar naar een garage je gaat van kwaad tot erger...
Elke keer als je bij die auto komt heb je meer problemen..
En je hebt zelf de kennis niet,en om hier iedere keer 10 vragen te beantwoorden die los van elkaar staan,is vrij zinloos want als je 1 ding hebt gemaakt heb je der weer 3 bij...
Laat die Monza maar nakijken door een vakgarage,want dit is gewoon zinloos,1 vraag beandwoord dan heb krijg je der weer 3 terug...
Leuk is leuk en goed is goed maar dit is eindeloos,en zelf heb je der niet de kennis van om het tot een goed einde te maken...[/rquote]
Ik volg avondschool autotechnieken waar ik er nu woensdag weer zal naar kijken ja.. Dat er steeds problemen opduiken is wel heel logisch omdat we steeds verder in het verhaal geraken hé..
Eerst reed de wagen niet, werd de motor verwisseld, nu draait de motor en kunnen we nu pas merken wat daaraan scheelt, doordat de motor draait kunnen we rijden en merken we nu pas wat er nog allemaal aan scheelt..
Dat ik de kennis niet bezit van een monza is misschien waar maar ik ben wel ijverig om veel bij te leren...
Ik vind je antwoord echt niet passen GSE... Ik doe mijn best om deze wagen in orde te krijgen en het enige wat ik van jou krijg is de indruk dat ik twee linkerhanden heb en het beter overlaat aan iemand anders.. Waar is dan de draagkracht van een forum?? Nogmaals, het probleem wat hierboven staat weet ik nu pas door ermee te rijden..
Ik vind dit heel spijtig..