@Manta-aero wrote:Ik blijf versteld staan. Wat doe je eigenlijk voor de kost Rik? Waarschijnlijk iets in de fijnmechanica als ik het zo zie.
Wanneer verwacht je weer te kunnen rijden?
Het meeste is gewoon (wat technisch) boeren verstand, haha! Of zoals ze hier in Twente nog wel eens zeggen: "Vaak ben je te bang!". Nee, dat is ook niet helemaal eerlijk...ik ben als werktuigbouwkundig ingenieur veel bezig in projecten. Afhankelijk van de fase van het project eerst engineering manager, maar in de uitvoering ook construction manager op de bouw van een nieuwe fabriek. Hou me vooral bezig met machinebouw; nieuwe machines specificeren, kijken wie ze kan maken t/m de oplevering en nazorg van een nieuwe productielijn, of een hele fabriek zoals op dit moment.
Tijdens mijn HTS-studie en de eerste jaren daarna heb ik ook zelf wel veel machinebankwerk gedaan, plaatwerken, lassen, schakelkasten gebouwd, veel op karwei geweest (=vaak improviseren) etc. , dus ja ik kan met redelijk wat gereedschap wel overweg. Dit sleutelen aan auto's is puur hobby voor mij. Is een mooie afleiding vind ik, want je moet er toch ook wel goed over nadenken.
Wanneer rijden? Ik heb niet echt een planning, maar ik hoop in 1 tot 2 maanden wel zover te zijn. We zien wel.