Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha ja nou .. ik zie dat heel veel tigra's een airco hebben op marktplaats maar ik weet eerlijk gezegt niet waar je dat kan zien mischien dom mja heb net een auto haha .. en die achterlichten heb ik ook in de aanbieding gezien die wil ik ook graag maar daar moet ik nog heel ff mee wachten
Haha ja nou .. ik zie dat heel veel tigra's een airco hebben op marktplaats maar ik weet eerlijk gezegt niet waar je dat kan zien mischien dom mja heb net een auto haha .. en die achterlichten heb ik ook in de aanbieding gezien die wil ik ook graag maar daar moet ik nog heel ff mee wachten
[rquote=1872610&tid=142996&author=DennisOprins]mijn tigra is van dec 1997 tigra fresh 1.4 en ik heb wel airco maar of tie het doet dat weet ik niet haha [/rquote]
haha ja ik heb gekeken volgensmij heb ik het wel haha mja niet zo belangrijk joh eigenlijk toch haha