N Niles_92 Lid 4 nov 2011 #1 Beste opel-liefhebbers Ik zie dat ik hier aan het juiste adres ben i.v.m. opel en dergelijke. Ik ben dus niels, student en vooral een grote opel oldtimer fan. heb zelf een opel kadett C1 2 deurs limo. grz Niles_92
Beste opel-liefhebbers Ik zie dat ik hier aan het juiste adres ben i.v.m. opel en dergelijke. Ik ben dus niels, student en vooral een grote opel oldtimer fan. heb zelf een opel kadett C1 2 deurs limo. grz Niles_92
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 nov 2011 #2 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
R RISL Forumbewoner 8 nov 2011 #3 Hey, welkom op het forum. We zijn hier gek op foto's? Veel plezier hier!
K KadAstra-EF Forumbewoner 8 nov 2011 #4 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
R RISL Forumbewoner 8 nov 2011 #5 Hey, welkom op het forum. We zijn hier gek op foto's? Veel plezier hier!