N noci Komt hier geregeld 26 feb 2013 #1 Vanaf a.s zaterdag zijn er weer matten sets voor senator en monza te krijgen bij de Aldi. Dus voor degene die nog een goed passende set wil hebben voor 10 euro. Succes.
Vanaf a.s zaterdag zijn er weer matten sets voor senator en monza te krijgen bij de Aldi. Dus voor degene die nog een goed passende set wil hebben voor 10 euro. Succes.
W wybe Komt weleens kijken 27 feb 2013 #3 bedankt ik ga er ook heen voor de Rekord en Senator. gr Wybe.
H Hendri Komt hier geregeld 6 mrt 2013 #11 zag ze net ook nog liggen, passen ze ook netjes in een manta?
F Freestyler Loopt hier de deur plat 6 mrt 2013 #12 Geen idee, maar in senator passen ze alsof ze ervoor gemaakt zijn :jerry (en ziet nog best netjes uit ook)
Geen idee, maar in senator passen ze alsof ze ervoor gemaakt zijn :jerry (en ziet nog best netjes uit ook)
Geerte Komt weleens kijken 6 mrt 2013 #13 @Ghanz wrote:in de folder :jerry Daar heb ik ze ook wel gezien :agent maar ik wil ze ook :shock: als ze in de auto liggen :hmmz
@Ghanz wrote:in de folder :jerry Daar heb ik ze ook wel gezien :agent maar ik wil ze ook :shock: als ze in de auto liggen :hmmz
M manta1988 Post best veel 10 mrt 2013 #16 ff offtopic... zie ik daar een mede fzr rijder geerte?? ontopic heb deze mattensets vorig jaar ook gehaald passen prima :thumb
ff offtopic... zie ik daar een mede fzr rijder geerte?? ontopic heb deze mattensets vorig jaar ook gehaald passen prima :thumb
Geerte Komt weleens kijken 11 mrt 2013 #17 ff verder offtopic, manta1988 die van mijn is een RD500 V4 tweetakt.
H HAICO Post best veel 12 mrt 2013 #18 replica racer van de jaren 80 :wub ik heb zelf wel een fzr 1000 uit 94, maar daar passen geen vloermatten op/in :mrgreen:
replica racer van de jaren 80 :wub ik heb zelf wel een fzr 1000 uit 94, maar daar passen geen vloermatten op/in :mrgreen:
M manta1988 Post best veel 12 mrt 2013 #19 sorry nog een offtopic bericht dan,okee zijn ook geweldige motoren idd. @ HAICO heb er een uit ´87 maar ook daar passen idd geen vloermatten in :jerry
sorry nog een offtopic bericht dan,okee zijn ook geweldige motoren idd. @ HAICO heb er een uit ´87 maar ook daar passen idd geen vloermatten in :jerry