G Ghanz Forumbewoner 7 apr 2011 #21 tja of dat zo gelukkig is chris...:hmmz misschien wel jammer dat de kont niet inelkaar zit
T Tomvt Komt hier geregeld 7 apr 2011 #22 heb ergens de bodemplannen van car o liner liggen, laat maar horen als je ze wil hebben ga ik ze zoeken
heb ergens de bodemplannen van car o liner liggen, laat maar horen als je ze wil hebben ga ik ze zoeken
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 7 apr 2011 #23 gelukkig heb je alleen de maten van de voorkant nodig
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 7 apr 2011 #24 Bedankt nog niet nodig ging mij enkel om Paar maten van de voorkant Die heb ik nu Nu zoek ik nog een stalen verbredings rand Voor linker scherm en tzt een ander front
Bedankt nog niet nodig ging mij enkel om Paar maten van de voorkant Die heb ik nu Nu zoek ik nog een stalen verbredings rand Voor linker scherm en tzt een ander front
G Ghanz Forumbewoner 7 apr 2011 #25 tja of dat zo gelukkig is chris...:hmmz misschien wel jammer dat de kont niet inelkaar zit
T Tomvt Komt hier geregeld 7 apr 2011 #26 heb ergens de bodemplannen van car o liner liggen, laat maar horen als je ze wil hebben ga ik ze zoeken
heb ergens de bodemplannen van car o liner liggen, laat maar horen als je ze wil hebben ga ik ze zoeken
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 7 apr 2011 #27 Bedankt nog niet nodig ging mij enkel om Paar maten van de voorkant Die heb ik nu Nu zoek ik nog een stalen verbredings rand Voor linker scherm en tzt een ander front
Bedankt nog niet nodig ging mij enkel om Paar maten van de voorkant Die heb ik nu Nu zoek ik nog een stalen verbredings rand Voor linker scherm en tzt een ander front