Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
deze topic is al zo oud dat hij zo bij het oud stads archief had kunnen liggen maar bedank voor het afblazen van het stof.
zal effe de stand van zaken doornemen van de manta.
de manta stond in een schuur in hoogland waar ik al wat jaren met vrienden crossauto's maakte maar
vooral sloopte
die schuur verloor zijn glorie nadat een van mijn maten kwam te overlijden, en de schuur ook in verval kwam. 2 jaar geleden eind 2010 kocht ik een huis met mijn vriendin waar ik toen maar eens een jaar aan ging verbouwen. het huis is van binnen helemaal gestript en weer opgebouwd maar dan modern.
maar de schuur aan huis de manta haar plek moes ook nog helemaal verbouwd worden ( de schuur is trouwens 4 bij 9 meter met smeerput king: ) nadat de schuur grondig verbouwd was, en nog meer crossauto's gemaakt en gesloopt waren, te veel geklust en gewerkt was hebben we nu deze winter 2012 de manta verhuisd naar leusden haar nieuwe thuis.
hier wat foto's van de verhuizing en der nieuwe thuis. :wub