@arjontje wrote:Dat met kleuren kan per land verschillen.
Ja klopt echter in Duitsland worden alle mensen die Asteroid Grey hebben besteld en modeljaar 2017 krijgen verzocht om een andere kleur uit te kiezen wat volgens het Duitse recht blijkbaar genoeg reden is om van de auto af te zien.
Mij lijkt het sterk dat dit dan gewoon leverbaar is voor NL.
De prijslijst voor modeljaar 2017 staat trouwens online.
Mijn ST innovation 1.4 automaat is iets duurder geworden. De auto op zich 100€ en de led matrix lampen ook 100€.
Het innovation introductiepakket is niet meer te krijgen waardoor de 18 inch bicolor velgen los 600€ extra zouden moeten kosten. Dat had ik er nooit voor betaalt...
Wel is nu de watt link ophanging voor bepaalde modellen los te bestellen en zijn er andere 18 inch velgen te bestellen. Ook kan er nu een quick heat systeem worden bestelt.
De adaptieve cruise control die in Duitsland vanaf mj2017 te bestellen is ontbreekt in de nieuwe prijslijst... :wtf In ons lamd waar menig opel astra rijder dagelijks in de file staat was dit toch wel een hele mooie optie geweest.
Geheel in stijl met de informatievoorziening :thumbdown van opel NL is de configurator op dit moment nog mj2016.5 :hmmz
Lekker als je op dit moment een nieuwe Astra wil configureren...