A ary Komt weleens kijken 29 nov 2009 #1 kvs buis voor c20xe buis met 2 nippels voor volgens mij de kachel ericje uit groningen heeft er 2 1 croom en 1 plastic maar reageert niet groet ary
kvs buis voor c20xe buis met 2 nippels voor volgens mij de kachel ericje uit groningen heeft er 2 1 croom en 1 plastic maar reageert niet groet ary
T TRPower Komt hier geregeld 29 nov 2009 #2 1tje is kachel retour de ander komt van je kvs vaatje af de kachel toevoer pak je vanaf de cilinderkop aan de zijkant... ik heb dr nog een stuk of 3 liggen, allemaal verschillende zit bij jou je KVS vaatje aan de bijrijderskant,of aan de bestuurderskant
1tje is kachel retour de ander komt van je kvs vaatje af de kachel toevoer pak je vanaf de cilinderkop aan de zijkant... ik heb dr nog een stuk of 3 liggen, allemaal verschillende zit bij jou je KVS vaatje aan de bijrijderskant,of aan de bestuurderskant
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 29 nov 2009 #3 ik heb er inmiddels ook een aantal liggen.. heb er nu eindelijk 1 die goed is
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 29 nov 2009 #5 origineel gepost door ary mijn vaatje zit aan de bestuurders kant hen je een dis motor ? sommige van motoren zonder dis passen niet namelijk
origineel gepost door ary mijn vaatje zit aan de bestuurders kant hen je een dis motor ? sommige van motoren zonder dis passen niet namelijk
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 29 nov 2009 #7 origineel gepost door ary ik heb een m2.5 dan passen ze inprincipe allemaal
T TRPower Komt hier geregeld 29 nov 2009 #8 idd passen allemaal alleen zit er dus verschil in de aansluitpunten