G GRSBK Post best veel 22 jul 2011 #1 Vanmiddag een uur in de file gestaan.... Nu trapt mn koppeling zwaar Heeft er iemand een idee? Zafira B 2.2 16v 2006 Heb niet met een slippende koppeling gereden. Zelf uitgelezen = geen foutcode
Vanmiddag een uur in de file gestaan.... Nu trapt mn koppeling zwaar Heeft er iemand een idee? Zafira B 2.2 16v 2006 Heb niet met een slippende koppeling gereden. Zelf uitgelezen = geen foutcode
G GRSBK Post best veel 25 jul 2011 #2 Heeft de koppeling iets met het massavliegwiel te maken??? En weet iemand de kosten van een nieuwe??? En kan ik het vliegwiel ergens zo zien??? Iemand een goed antwoord op mijn 3 vragen
Heeft de koppeling iets met het massavliegwiel te maken??? En weet iemand de kosten van een nieuwe??? En kan ik het vliegwiel ergens zo zien??? Iemand een goed antwoord op mijn 3 vragen
G GRSBK Post best veel 25 jul 2011 #3 Heeft de koppeling iets met het massavliegwiel te maken??? En weet iemand de kosten van een nieuwe??? En kan ik het vliegwiel ergens zo zien??? Iemand een goed antwoord op mijn 3 vragen
Heeft de koppeling iets met het massavliegwiel te maken??? En weet iemand de kosten van een nieuwe??? En kan ik het vliegwiel ergens zo zien??? Iemand een goed antwoord op mijn 3 vragen