Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hier een belangrijke vraag ik wil een opel c20xe motor maken met niet veel pk's maar met veel koppel we willen er blubber race mee gaan rijden en daar is veel koppel voor nodig en geen pk of hoge toeren alvast bedankt
nauw het is zo we hebben een motor gehad die had 225pk maar die kwam gewoon te laat in toeren waar zijn koppel licht nu wil ik een gewone motor hebben die van onderuit veel koppel heeft zonder turbo of weet ik wat voor poespas wat is daar de beste oplossing voor nokkenassen ??? chip ??? kop helemaal laten bewerken ????
dat klopt helemaal maat ze willen de regels aan passen en een motor plus de orginele bak erin dus de f20 en die gaan ze eruit trekken als het niet klopt daarom wil ik een motor hebben die veel koppel heeft van onderuit aleen mijn vraag was hoe kan ik het makelijkste dat doen zonder druk vulling!!!! opboren mag nog wel ??
jep die had veel pk's maar het koppel was gewoon te laat en wil nu een nieuwe motor maken met minder pk's en meer koppel die eerder moet komen dus bv van de 2500/ 3000 toeren tot een bereik van 6000 toeren en ik dacht een koppel van 240 nm moet wel te halen zijn al1 volgens mij weet niemand hoe je het beste nu een motor kunt maken met dat