H Henk042 Komt hier geregeld 10 nov 2010 #22 klopt, die dingen kleven wel vaker. Leuk als je dat niet in de gaten hebt, sta je de volgende dag met een compleet lege accu.:swear
klopt, die dingen kleven wel vaker. Leuk als je dat niet in de gaten hebt, sta je de volgende dag met een compleet lege accu.:swear
H Henk042 Komt hier geregeld 10 nov 2010 #23 klopt, die dingen kleven wel vaker. Leuk als je dat niet in de gaten hebt, sta je de volgende dag met een compleet lege accu.:swear
klopt, die dingen kleven wel vaker. Leuk als je dat niet in de gaten hebt, sta je de volgende dag met een compleet lege accu.:swear
wim-v6 Forumbewoner 10 nov 2010 #24 als je de relais van de nakoeling kapot hebt wel inderdaad.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 10 nov 2010 #25 als je de relais van de nakoeling kapot hebt wel inderdaad.. Willem
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 11 nov 2010 #28 Wim, effe terzijde, hoekomt het dat ik 2 koelvinnen heb maar tog geen airco?
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 11 nov 2010 #29 Wim, effe terzijde, hoekomt het dat ik 2 koelvinnen heb maar tog geen airco?
B Bannie Komt weleens kijken 11 nov 2010 #30 Kheb alle relais er stuk voor stuk uit getrokken.. Bij 1 relais gaat de vin alleen minder hard draaien.. maar draait nog wel! Tempratuur sensor stuk? Groeten Bennie
Kheb alle relais er stuk voor stuk uit getrokken.. Bij 1 relais gaat de vin alleen minder hard draaien.. maar draait nog wel! Tempratuur sensor stuk? Groeten Bennie
B Bannie Komt weleens kijken 11 nov 2010 #31 Kheb alle relais er stuk voor stuk uit getrokken.. Bij 1 relais gaat de vin alleen minder hard draaien.. maar draait nog wel! Tempratuur sensor stuk? Groeten Bennie
Kheb alle relais er stuk voor stuk uit getrokken.. Bij 1 relais gaat de vin alleen minder hard draaien.. maar draait nog wel! Tempratuur sensor stuk? Groeten Bennie
wim-v6 Forumbewoner 11 nov 2010 #32 schakelaar in de radiateur denk ik dan eerder. je moet dan de 3 draads sensor hebben. willem Bartjex: 1.7TD he.. Willem
schakelaar in de radiateur denk ik dan eerder. je moet dan de 3 draads sensor hebben. willem Bartjex: 1.7TD he.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 11 nov 2010 #33 schakelaar in de radiateur denk ik dan eerder. je moet dan de 3 draads sensor hebben. willem Bartjex: 1.7TD he.. Willem
schakelaar in de radiateur denk ik dan eerder. je moet dan de 3 draads sensor hebben. willem Bartjex: 1.7TD he.. Willem