Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik bedoel eigenlijk meer dat niet alleen het handgreepgedeelte wat netjes groen is, maar ook het zwarte kunstof deel. Die moest toch netjes zwart blijven, maar zie groene vlekken erop, bv helemaal rechts, bovenaan en een groene rand rondom het handgreep gedeelte. Of zie ik ze nu vliegen?:jerry
Ik bedoel eigenlijk meer dat niet alleen het handgreepgedeelte wat netjes groen is, maar ook het zwarte kunstof deel. Die moest toch netjes zwart blijven, maar zie groene vlekken erop, bv helemaal rechts, bovenaan en een groene rand rondom het handgreep gedeelte. Of zie ik ze nu vliegen?:jerry
Lol, das gewoon vuil , en moet de panelen nog behandelen met 'black' poets
Op het werk druk bezig met het hondennet. Déze is nu bijna klaar, op de randen na.
Zat erover na te denken om een sjabloon te maken met 'OPEL' en dan in het zwart erop te spuiten..
Moet er nog even over nadenken
Groeten Eric
Als je het echt vet wil maken moet je een logo van opel erin zetten. Dus laten laseren uit een stuk plaat van 2 mm dik ofzo. en dit uit je rooster slijpen en dan dat stuk plaat erin lassen dat ziet er dan pas echt dik uit
Hoop dat je snapt wat ik bedoel? anders leg ik het je nog wel eens uit op msn ofzo
Verder netjes bezig... alleen die deurpanelen lijken net mee groen te zijn gespoten in de randjes inderdaad.
Jij blijft toch ook maar bezig (komt nooit af zo) haha