Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
is zo te zien in het verleden al genoeg aan gekloot,getuige die dikke laag plamuur op de achterschermen.
Ben je erg gehecht aan dit koetsje?Ik zou eens op zoek gaan naar een wat gavere body(als die nog te vinden zijn)
Ik had in 2003 een 89er gsi 5 deurs en die was idd net zo rot als die van jou,ik heb toen het hele spulletje in een 1.4 gehangen.
Uiterlijk standaard gehouden,een rode expression.Echt lachen was dat,zit er een bmw achter je te duwen met 130/140 is ie je eindelijk voorbij,hang je met 200 nog achter m.
is zo te zien in het verleden al genoeg aan gekloot,getuige die dikke laag plamuur op de achterschermen.
Ben je erg gehecht aan dit koetsje?Ik zou eens op zoek gaan naar een wat gavere body(als die nog te vinden zijn)
Ik had in 2003 een 89er gsi 5 deurs en die was idd net zo rot als die van jou,ik heb toen het hele spulletje in een 1.4 gehangen.
Uiterlijk standaard gehouden,een rode expression.Echt lachen was dat,zit er een bmw achter je te duwen met 130/140 is ie je eindelijk voorbij,hang je met 200 nog achter m.
zijn ooit andere schermen in gezet maar dik in de plamuur
ja, maar ik wil iets wat meer aangeeft als 200 hij loopt in 4 al de tellert uit en heb nu digidash, maar dat is ff leuk, maar ben t nu al zat. zit geen beleving in met optrekken. enkel getalletjes die vertraagt verspringen ipv naalden die met een rotgang omhoog vliegen
en aangezien nexia kadett is, hoef ik niets aan passen om t erin te fietsen.. (ben te lui om te gaan kloten met een calibra/vectra/astra tellerbak pasmaken)