J jblfreak Hoort bij de inboedel 20 jul 2009 #941 toch nog even wat nieuwe foto s er bij nieuw stukje chassisbalk gelast oude dorpel dan de nieuwe er in en nog fototje van t wagen park kadett en corsa
toch nog even wat nieuwe foto s er bij nieuw stukje chassisbalk gelast oude dorpel dan de nieuwe er in en nog fototje van t wagen park kadett en corsa
J Jeff 2 Komt weleens kijken 20 jul 2009 #942 Dat ziet er achter de dorpels een stuk beter uit als je oude Dett :thumbup Groeten Jeff
J jblfreak Hoort bij de inboedel 20 jul 2009 #943 ja dat weet ik wel zeker haha ding is ook gewoon netjes ook de bodem daar zie je niets aan foto van t wagen park klopt niet helemaal mis de nexia er nog bij
ja dat weet ik wel zeker haha ding is ook gewoon netjes ook de bodem daar zie je niets aan foto van t wagen park klopt niet helemaal mis de nexia er nog bij
R rabbitopc Komt hier geregeld 23 jul 2009 #945 dus de rieger kit komt nu op de champion ? succes iig. gr.
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 jul 2009 #946 jazeker vandaag vanaf de camping even naar huis gegaan ivm een begrafenis later toch even met de champ weg gegaan aangezien de corsa 200 km van me vandaan stond blijft lekker rijden
jazeker vandaag vanaf de camping even naar huis gegaan ivm een begrafenis later toch even met de champ weg gegaan aangezien de corsa 200 km van me vandaan stond blijft lekker rijden
J jblfreak Hoort bij de inboedel 5 aug 2009 #947 gister lekker even karten in vaals (ben nog op vakantie ) dus na het karten weer naar de camping rijden ook even redelijk aso gedaan toen we weg gingen sta ik te wachten voor k kon oversteken KLAP!! zit een vriendin van de camping achter op de corsa wij even kijken en alleen t kapje van de kenteken verlichting was kapot dus viel gelukkig allemaal mee
gister lekker even karten in vaals (ben nog op vakantie ) dus na het karten weer naar de camping rijden ook even redelijk aso gedaan toen we weg gingen sta ik te wachten voor k kon oversteken KLAP!! zit een vriendin van de camping achter op de corsa wij even kijken en alleen t kapje van de kenteken verlichting was kapot dus viel gelukkig allemaal mee
J jblfreak Hoort bij de inboedel 8 aug 2009 #948 zo helaas einde vakantie :cry maar dinsdag nog nachtje terug gister uiteraard gelijk de dett weer gestart ding liep gelijk na 2 weken haha weer even rustig aan het knallen geweest wil deze week de uitlaat lijn er onder vandaan trappen en de remus er onder hangen wil ook wat donkere koplampen gaan maken aangezien ik nog wel wat lampen heb liggen verder ga ik m even wassen zsm is nogal stoffig en even netjes in de wax zetten ook wil ik even de borbet velgen er op gaan zette aangezien ik dat toch beter vind staan foto s komen vanzelf greets
zo helaas einde vakantie :cry maar dinsdag nog nachtje terug gister uiteraard gelijk de dett weer gestart ding liep gelijk na 2 weken haha weer even rustig aan het knallen geweest wil deze week de uitlaat lijn er onder vandaan trappen en de remus er onder hangen wil ook wat donkere koplampen gaan maken aangezien ik nog wel wat lampen heb liggen verder ga ik m even wassen zsm is nogal stoffig en even netjes in de wax zetten ook wil ik even de borbet velgen er op gaan zette aangezien ik dat toch beter vind staan foto s komen vanzelf greets
J Jeff 2 Komt weleens kijken 8 aug 2009 #949 Hoi Dennis, Helaas gaat de vakantie altijd harder als dat je wilt, maar er zullen nu vast wel weer :kewlpics komen van je nieuwe aanwinst. Heb jij trouwens een heel velgenmagazijn :jerry Groeten Jeff
Hoi Dennis, Helaas gaat de vakantie altijd harder als dat je wilt, maar er zullen nu vast wel weer :kewlpics komen van je nieuwe aanwinst. Heb jij trouwens een heel velgenmagazijn :jerry Groeten Jeff
J jblfreak Hoort bij de inboedel 8 aug 2009 #950 ja helaas wel eigenlijk maar t was heel gezellig en de malibu was goed de pics komen idd vanzelf langs maar uuh velgen magazijn nee jo 1x set keskin kt8 9x16 1x set bbs rm 1x set standaard 13 inch 1x set borbet T (nog onder de corsa ) 1x set orgineel champion (onder de dett) en nog wat reserve wielen
ja helaas wel eigenlijk maar t was heel gezellig en de malibu was goed de pics komen idd vanzelf langs maar uuh velgen magazijn nee jo 1x set keskin kt8 9x16 1x set bbs rm 1x set standaard 13 inch 1x set borbet T (nog onder de corsa ) 1x set orgineel champion (onder de dett) en nog wat reserve wielen
J jblfreak Hoort bij de inboedel 9 aug 2009 #953 vandaag de wielen van de dett en de corsa gewisseld alleen moet ik ze denk morgen weer terug wisselen aangezien ik dinsdag nog nachtje heen en weer ga naar de camping staat de dett echt netjes zo en loopt niet eens aan haha alleen de corsa met champ velgen ziet er niet uit ook gelijk me achtelichten maar even goed bevestigd die sloten niet lekker aan morgen even wat lak halen voor de lipjes en eind van de week de uitlaat er onder weg halen en me nette remus er onder hangen foto s volgen
vandaag de wielen van de dett en de corsa gewisseld alleen moet ik ze denk morgen weer terug wisselen aangezien ik dinsdag nog nachtje heen en weer ga naar de camping staat de dett echt netjes zo en loopt niet eens aan haha alleen de corsa met champ velgen ziet er niet uit ook gelijk me achtelichten maar even goed bevestigd die sloten niet lekker aan morgen even wat lak halen voor de lipjes en eind van de week de uitlaat er onder weg halen en me nette remus er onder hangen foto s volgen
J jblfreak Hoort bij de inboedel 11 aug 2009 #954 vandaag weer lekker gerommeld even donkere koplampen en knippers gemaakt zijn net gekit dus even wachten voor k ze kan monteren verder heb k maar even nieuw cv setje besteld aangezien ik nog maar 1 kastje had van de dett dus nieuw setje en nieuwe klapsleutels
vandaag weer lekker gerommeld even donkere koplampen en knippers gemaakt zijn net gekit dus even wachten voor k ze kan monteren verder heb k maar even nieuw cv setje besteld aangezien ik nog maar 1 kastje had van de dett dus nieuw setje en nieuwe klapsleutels
J Jeff 2 Komt weleens kijken 11 aug 2009 #955 Hey jbl, Zo te horen ben je gelijk aan de slag gegaan, alleen vergeet je één ding.... :kewlpics Groeten Jeff
Hey jbl, Zo te horen ben je gelijk aan de slag gegaan, alleen vergeet je één ding.... :kewlpics Groeten Jeff
J jblfreak Hoort bij de inboedel 11 aug 2009 #956 ja dat heb k zeker gedaan vrijdag avond toen k thuis kwam gelijk de dett gestart en weg gegaan die:kewlpics komen nog wel eerst eens alles er op plakken dan kieken we verder he knipperlichten zitten ook weer in elkaar even nachtje laten harden dan kunnen ze er morgen in
ja dat heb k zeker gedaan vrijdag avond toen k thuis kwam gelijk de dett gestart en weg gegaan die:kewlpics komen nog wel eerst eens alles er op plakken dan kieken we verder he knipperlichten zitten ook weer in elkaar even nachtje laten harden dan kunnen ze er morgen in
J Jerremy Hoort bij de inboedel 11 aug 2009 #957 En terwijl de kit droogt de V6 ingebouwd ? :hmmz :jerry
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 11 aug 2009 #958 origineel gepost door Jerremy En terwijl de kit droogt de V6 ingebouwd ? :hmmz :jerry Idd ! wanneer komt de V6 erin ??
origineel gepost door Jerremy En terwijl de kit droogt de V6 ingebouwd ? :hmmz :jerry Idd ! wanneer komt de V6 erin ??
J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 aug 2009 #959 rustig jongens de nexia staat nog binnen en de caravan staat nog voor me deur die gaat als het goed is eind deze week naar binnen en dan van vincent23 de nexia ophalen dan kunnen we aan de v6 beginnen even nieuwe riem er op leggen e.d radiateur en kat zijn ook geregeld (moet ze alleen nog ophalen ) ben sinds de vakantie al wat wijzer met de v6 aangezien ik bij gsi-maffia ben wezen gluren (thanks eric) moet goed komen nu zo even de lampen er in plakken en post ik wat foto s
rustig jongens de nexia staat nog binnen en de caravan staat nog voor me deur die gaat als het goed is eind deze week naar binnen en dan van vincent23 de nexia ophalen dan kunnen we aan de v6 beginnen even nieuwe riem er op leggen e.d radiateur en kat zijn ook geregeld (moet ze alleen nog ophalen ) ben sinds de vakantie al wat wijzer met de v6 aangezien ik bij gsi-maffia ben wezen gluren (thanks eric) moet goed komen nu zo even de lampen er in plakken en post ik wat foto s
J jblfreak Hoort bij de inboedel 12 aug 2009 #960 tada de beloofde foto s lampjes net gekit schroeven maar best netjes geworden ook nog even een foto van hoe me oude gsi is heen gegaan R.I.P
tada de beloofde foto s lampjes net gekit schroeven maar best netjes geworden ook nog even een foto van hoe me oude gsi is heen gegaan R.I.P