Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zeg ook niet dat er geen goede e-kadett te vinden is.
maar.maar de nexia's zijn sneller tevinden en vaak ook nog voor billiger.als je een gave kadett vind moet je die ook pakken scheelt een hoop extra werk.maar ik had wel een gegalvaniseerde kadett waar niks aan was en ook de eerste jaren niks aan zou komen als die kl**te audi mij niet geramd had.1e keus gaat naar gave kadett 2e keus naar nexia.zeg alleen beide zijn mogelijk en als je het doet doe het goed.
ik had de nexia voor 500 euro gekocht en heb alle losse delen verkocht voor bijna 500 euro.hahahaha gratis body.
en de kapjes achter de ramen gratis die iedere dett wil.en hele goede elektrische ramen en niet van die kraak dingen die niet omhoog willen alles gratis erbij
hier zie je mijn nexia sleepoog en als je goed kijkt op de b-stijl nog het bordeux rood
en ik met me pa heb 2jr trg een beetj deze kadett nagemaakt dus met astra front enzo en ik ook maar denken dit is een kadett toen
ik was dus degene uit landgraaf met de kadett gsi carbio met astra neus kerel (hij is nu verkocht en rijd ergens bij rotterdam ergens)
mooi zo die auto. kvind alleen jammer dat het nieuwe leer veel zwarter is als de stoelen en de achterbank. misschien dat je die nog wel iets kunt insmeren met vet en anders maar wachten tot de panelen verkleuren