M marmul Komt weleens kijken 14 apr 2010 #2 Als je de radiateur bedoelt die binnen in de middenconsole zit, die is meestal niet lek. Alleen zijn de rubbers lek en moet je die vervangen. Heb ik ook gehad en voor 4 euro had ik nieuwe rubberen O-ringen er in. Opel Zafira: Koelwater in de auto???????? Ik heb bij de bestuurders kant de vloerbedekking nat en denk dat het koelwater is. Is er iemand die me vertellen kan hoe... www.problemcar.nl Hoop dat je hier wat aan hebt.
Als je de radiateur bedoelt die binnen in de middenconsole zit, die is meestal niet lek. Alleen zijn de rubbers lek en moet je die vervangen. Heb ik ook gehad en voor 4 euro had ik nieuwe rubberen O-ringen er in. Opel Zafira: Koelwater in de auto???????? Ik heb bij de bestuurders kant de vloerbedekking nat en denk dat het koelwater is. Is er iemand die me vertellen kan hoe... www.problemcar.nl Hoop dat je hier wat aan hebt.
M marmul Komt weleens kijken 14 apr 2010 #4 die rubbers zitten om een aan en afvoer buisje naar je radiateur om het lekdicht te maken.. Het is te doen maar niet eenvoudig.
die rubbers zitten om een aan en afvoer buisje naar je radiateur om het lekdicht te maken.. Het is te doen maar niet eenvoudig.