Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zie al waar het probleem zit : hangt blijkbaar af van je 'trim' level. Kies eens de 'Elite Nav' trim en daar zal je zien dat je enkel keuze uit diesel hebt...
Nog een vraagje wat de brandstof betreft : op de site van Opel tijdens een configuratie meen ik gezien te hebben dat de 1.6 Turbo 170pk een Euro6 motor is en bij brandstof staat Euro 98.
Ik dacht dat 98 octaan enkel voor de iets oudere motoren was.
Nu Euro 95 E5 al overal gebruikt wordt, ga ik ervan uit dat oudere motoren hier niet voor geschikt zijn. Vanaf 1 januari 2017 wordt E5 in België vervangen door E10.
Kan me niet voorstellen dat ik met zo'n moderne motor met het duurdere Euro 98 zal moeten rijden...
Denk hier plots aan : bij de Insignia zijn de badges 'Insignia' en 'Turbo' op de achterklep verwijderd. Nog niet gevraagd aan de garage (doe ik morgen).
Veel mensen vinden dit mooi, ik eigenlijk minder.
Mocht de garage die badges niet meer hebben (is een demowagen), is dat dan duur om deze alsnog erop te laten plaatsen ?