F FJay Komt weleens kijken 31 jul 2010 #1 Vrijwel alles hangt los. Vacuumslangen enzovoort, zou niet weten waar alles hoort :wtf uiteraard tegen vergoeding :thumbup
Vrijwel alles hangt los. Vacuumslangen enzovoort, zou niet weten waar alles hoort :wtf uiteraard tegen vergoeding :thumbup
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 31 jul 2010 #2 Wel handig om te weten waar je vandaan komt ....
F FJay Komt weleens kijken 31 jul 2010 #3 Jazeker. Heb het even geregeld Had van mezelf wel verwacht dat ik m'n profiel had aangevuld, blijkbaar niet.. Culemborg dus
Jazeker. Heb het even geregeld Had van mezelf wel verwacht dat ik m'n profiel had aangevuld, blijkbaar niet.. Culemborg dus
H Hulkie Komt hier geregeld 1 aug 2010 #4 als je even precies laat weten welke kleuren en slangetjes er los hangen kan ik het zo wel zeggen, want zo moeilijk is het niet. (en laat geen gefrot toe aan je kabelboom met boxendraad en weet ik veel voor troep, want daar loopt hij niet beter op !!!)
als je even precies laat weten welke kleuren en slangetjes er los hangen kan ik het zo wel zeggen, want zo moeilijk is het niet. (en laat geen gefrot toe aan je kabelboom met boxendraad en weet ik veel voor troep, want daar loopt hij niet beter op !!!)
F FJay Komt weleens kijken 4 aug 2010 #6 Oh echt? Als het een keer droog wordt ga ik eens foto's trekken van het zooitje..