Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt; fantasie heb ik genoeg, maar niet zo heel veel ervaring in de auto-techniek, vandaar dat ik liever iets kopieer van iemand dat goed werkt en er mooi uitziet, als dat ik zelf ga liggen knooien ;-)
Wellicht dat er meer CIH rijders zijn die hier tegenaan lopen te hikken.
Ik zeg altijd maar: beter goed gejat dan slecht bedacht :angel
Er zijn ook setjes met spalfan en een thermoschakelaar die zelf in te stellen is kan je zo bij de radiator dop in doen. Ik ga zoiets gebruiken voor mijn manta en de admiraal
[rquote=1901484&tid=145342&author=McLambo]Een begin is er.
Bedankt; fantasie heb ik genoeg, maar niet zo heel veel ervaring in de auto-techniek, vandaar dat ik liever iets kopieer van iemand dat goed werkt en er mooi uitziet, als dat ik zelf ga liggen knooien ;-)
Wellicht dat er meer CIH rijders zijn die hier tegenaan lopen te hikken.
Ik zeg altijd maar: beter goed gejat dan slecht bedacht :angel[/rquote]
Ik heb even bij de Brezan rondgekeken, en er zijn een aantal verschillende temp sensors te verkrijgen.
Volgens mij stond in hun 'computersysteem' voor mijn B-Ascona zelfs een sensor standaard voorgeschreven. open bij 102 graden, en dicht bij 93 graden... zou dit een beetje een mooie temp range zijn? Ding kost maar een tientje, en moet in een gat geschroefd worden.
@frederick: Hoeveel Inch ventilator moet je voor een typische 'brede' manta radiateur hebben? En hang jij de fan op aan de lamellen van de radiateur? Persoonlijk lijkt het mij verstandiger om hier een paar beugeltjes voor te maken zodat hij aan het chassis van de auto zelf hangt, zeker met de wat oudere radiateurs, zoals uit een manta/ascona...