Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb vrijdagavond met mijn Calibra het terrein op het werk goed onveiliggemaakt, blijft toch leuk een 4x4 met sneeuw. Alleen echt omgooien gaat niet, blijft eigenlijk te goed bestuurbaar
Mijn corsa c20let vind het niet echt lekker! schakelen is krakend tot de motor zijn bedrijfstemperatuur bereikt; typisch f28 kwaal. En ik hoor de kleppen bewegen eerste 3-5 minuten. Zodra de boel warm wordt loopt ie weer goed.
Ik hoop dat niemand anders het overkomt, want het is 1 grote drama om alles te regelen met de politie.
En na het ongeluk wisten ze niet hoe snel ze alles moesten afhandelen, dus is er gezegd van hier heb je telefoonnummer om afspraak te maken.....
Je krijgt allemaal telefoonnummers om alles af te spreken maar ze nemen nooit meer op.
Tip: laat je niet overrompelen en ga ter plekke met de officier van jusitie de papieren invullen anders gaat het heel lang duren. ben al 5 week onderweg.
Je moet altijd meteen de papieren invullen ook particulier. Laatste kun je nog aanpakken doorrijder aangifte doen ofzo.
Maar Politie of andere overheidsinstelling meteen invullen anders ben je leuk in aap gelogeerd. Ervaring ja, heb voor diverse overheidsinstellingen gewerkt, maar er is nooit gesproken over dit soort afhandeling. Dus nummer afgeven en doorrijden.