I icecold Post best veel 7 okt 2012 #122 ik weet niet of dit de originele plaats is, maar ik heb de gaatjes gebruikt waar de oude foute spiegels stonden
ik weet niet of dit de originele plaats is, maar ik heb de gaatjes gebruikt waar de oude foute spiegels stonden
F Fearless Forumbewoner 7 okt 2012 #123 Ziet er goed uit. Wat is nou de originele plaats vande spiegels? Nu heb je ze strak tegen de a-stijl, ik zie ze ook wel eens voorbij het klapraampje.
Ziet er goed uit. Wat is nou de originele plaats vande spiegels? Nu heb je ze strak tegen de a-stijl, ik zie ze ook wel eens voorbij het klapraampje.
I icecold Post best veel 7 okt 2012 #124 mijn rekord c sedan eindelijk met de juiste spiegels thx to garage romijn!
H HAICO Post best veel 7 okt 2012 #125 tot 69 vooraan de deur zoals bij jou en na 69 achter de kleine driehoekruit. bij mijn coupe heb ik ze ook naar voren geplaatst,maar zaten dus verder naar achter.
tot 69 vooraan de deur zoals bij jou en na 69 achter de kleine driehoekruit. bij mijn coupe heb ik ze ook naar voren geplaatst,maar zaten dus verder naar achter.
S schoonaert Lid 5 jan 2012 #126 Dit is nu mijn rekord van 1968 ! er zit een 1900 motor in en is volledig gerestaureerd geweest die sidepipe is een experiment , ik heb de originele uitlaat nog liggen ! wat vinden jullie ? http://s1186.photobucket.com/albums/z377/schoonaert/" onclick="window.open(this.href);return false; :afro
Dit is nu mijn rekord van 1968 ! er zit een 1900 motor in en is volledig gerestaureerd geweest die sidepipe is een experiment , ik heb de originele uitlaat nog liggen ! wat vinden jullie ? http://s1186.photobucket.com/albums/z377/schoonaert/" onclick="window.open(this.href);return false; :afro
S superkadettje Komt weleens kijken 5 jan 2012 #127 ziet er goed uit leuke velgen ga je hem nog verlagen of lekker zo cruizen. heb er nu nog een bij heb haar nu een maand of drie sedanetje en de station natuurlijk de sedan is wat wiebelig in de kont als je harder ga dan 70 km ga binnen kort anderre schokbrekers proberen. groeten willem
ziet er goed uit leuke velgen ga je hem nog verlagen of lekker zo cruizen. heb er nu nog een bij heb haar nu een maand of drie sedanetje en de station natuurlijk de sedan is wat wiebelig in de kont als je harder ga dan 70 km ga binnen kort anderre schokbrekers proberen. groeten willem
S schoonaert Lid 5 jan 2012 #128 ik heb een verlagingskit liggen , maar met de verlagingskit rijd de auto zeer hard en is het niet echt aangenaam rijden ! Ik ben nog aan het kijken wat ik zou doen ! wat vind u van de sidepipe ?
ik heb een verlagingskit liggen , maar met de verlagingskit rijd de auto zeer hard en is het niet echt aangenaam rijden ! Ik ben nog aan het kijken wat ik zou doen ! wat vind u van de sidepipe ?
S superkadettje Komt weleens kijken 5 jan 2012 #129 is niet echt mijn ding maar het is u wagen dus maak hem zoals u dat mooi vindt . gr willem
T Twanni Komt weleens kijken 5 jan 2012 #130 @schoonaert wrote:ik heb een verlagingskit liggen , maar met de verlagingskit rijd de auto zeer hard en is het niet echt aangenaam rijden ! Ik ben nog aan het kijken wat ik zou doen ! wat vind u van de sidepipe ? staat de jouwe al niet te koop ? of ben jij diegene die hem net heeft gekocht ?
@schoonaert wrote:ik heb een verlagingskit liggen , maar met de verlagingskit rijd de auto zeer hard en is het niet echt aangenaam rijden ! Ik ben nog aan het kijken wat ik zou doen ! wat vind u van de sidepipe ? staat de jouwe al niet te koop ? of ben jij diegene die hem net heeft gekocht ?
T Twanni Komt weleens kijken 5 jan 2012 #132 @schoonaert wrote:Ik heb deze gekocht ! wel dan , proficiat met je aankoop zou ik zeggen en tevens welkom op het forum :thumb
@schoonaert wrote:Ik heb deze gekocht ! wel dan , proficiat met je aankoop zou ik zeggen en tevens welkom op het forum :thumb
S schoonaert Lid 5 jan 2012 #133 bendant ! ben allesinds verliefd op mijn opel'tje :wub wat vinden jullie?
D dqp-sammy Komt weleens kijken 6 jan 2012 #134 benneken wat heb je da voor super foute velgen op, kan je meteen met naar het foute velgen topic. Gr. Peter
benneken wat heb je da voor super foute velgen op, kan je meteen met naar het foute velgen topic. Gr. Peter
I icecold Post best veel 12 jan 2012 #136 mijn rekord c uit 1969 is een duitser die ingevoerd is naar nederland en dan naar belgie 1700 cc met versnellingen aan het stuur
mijn rekord c uit 1969 is een duitser die ingevoerd is naar nederland en dan naar belgie 1700 cc met versnellingen aan het stuur
J jojonopel Post best veel 12 jan 2012 #137 Mooi, mooi !! Dat is toch een Manta sportstuur dat er in zit ?
S superkadettje Komt weleens kijken 12 jan 2012 #138 nee is gewoon een sr stuur wist niet dat die er in kon maar nu wel mooi gr willem
I icecold Post best veel 12 jan 2012 #139 is idd een sr stuur dat erin zit stond er in toen ik de rekord kocht, dacht het eerst te wisselen met een origineel maar dit stuur rijd wel ongeloofelijk goed
is idd een sr stuur dat erin zit stond er in toen ik de rekord kocht, dacht het eerst te wisselen met een origineel maar dit stuur rijd wel ongeloofelijk goed
H HAICO Post best veel 12 jan 2012 #140 dit is in nederland een 2 deurs sedan wel een mooie wagen :thumb en dit is een coupe.