Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
commodore kun je uiterlijk herkennen aan de dikke extra sierstrippen onder ,achterpanelen tussen de achterlichten ,5 gaats velgen ,andere grille en de badges.
maar dat kun je natuurlijk ook allemaal op een rekord schroeven:hmmz
en daar is hij weer de c rekord station nu in noord holland
heb er al weer wat aan veranderd lpg tank weer tusen de wielen en een achterbank er in geen origineel maar deze zit (volgens de kids)beter dan het het origineel die heb ik gisterensamen met een voorbank en spatbord bij romijn weg gehaald
de voorbank er in zit echt geweldig nu kunnen we met zijn 6/7 perzonen er in
het motortje 2.2 loopt goed dus daar doe ik niks aan ga dus de punten aanpaken en een stukje keienvanger verder doe ik er nog even niks aan .
@HOT ROD wrote:Als je ze verder naar achteren monteert, zie je meer in de spiegel.
Dat is wel zo makkelijk omdat de ronde spiegels toch al niet zo groot zijn.
Dat lijkt mij ook veel beter. Heb op de station de linker spiegel dichtbij me. En rechts zit ie tegen de a-stijl, ik zie dr helemaal niets door. Dat ga ik dus even veranderen.
Op mn sedan zitten ze tegen de a-stijl aan, op zich staat dat mooi maar wil liever goed zicht :thumbup