R Ricardo-J Lid 12 jun 2013 #1 Hallo allemaal, Voor mijn astra ben ik op zoek naar een nieuwe unit van de hemelverlichting bij de achterbank. Iemand enig idee waar ik deze kan halen/ vinden Groeten Ricardo
Hallo allemaal, Voor mijn astra ben ik op zoek naar een nieuwe unit van de hemelverlichting bij de achterbank. Iemand enig idee waar ik deze kan halen/ vinden Groeten Ricardo
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 12 jun 2013 #2 Van de laatste types Astra G zijn ze ook het zelfde. Opel sloper Vrijhoeven in Heesbeen (NB) heeft ze zeker !
Van de laatste types Astra G zijn ze ook het zelfde. Opel sloper Vrijhoeven in Heesbeen (NB) heeft ze zeker !
R Ricardo-J Lid 12 jun 2013 #3 @stefanDTI wrote:Van de laatste types Astra G zijn ze ook het zelfde. Opel sloper Vrijhoeven in Heesbeen (NB) heeft ze zeker ! Dank je wel. Ikga even kijken of ze iets hebben.
@stefanDTI wrote:Van de laatste types Astra G zijn ze ook het zelfde. Opel sloper Vrijhoeven in Heesbeen (NB) heeft ze zeker ! Dank je wel. Ikga even kijken of ze iets hebben.