Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hans_vledder's Vectra C verbouwing - Let's Pimp (F
en ja geen spoiler of een heel subitiel klein spoilertje (ala manta A formaat, idee, ... what ever)
Hoi Sjouke,
Dank je wel. Inmiddels denk ik inderdaad aan iets meer subtiels. Denk bij onderstaande foto eens een bescheiden kofferbak spoilertje en een spoiler op het achterraam. Ik denk dat je daarbij én de stijl van de auto in tact laat en de kont toch nét iets sportiever maakt.
juist ... maar das bij mij eigenlijk altijd het idee ... ik hou persoonlijk niet van die super grote picnic tafels op de koffer bak ...
heb er zelf nu zo'n I 500 spoilert achter op en om eerlijk te zijn hij had niet groter moeten zijn ... dis precies goed
is dit niet wat?
Irmscher GTS spoiler
Ik denk dat het niet onverstandig is om eens bij Gunther (Gunther Irmscher) op de koffie te gaan en het e.e.a. eens even te gaan passen en foto's te maken. Daarna maar eens even op mijn gemak kijken wat het worden gaat.
nou ja die andere Irmy spoiler is naar mijn mening te groot ... (wel ERG mooi) past niet meer zo goed bij jouw totaal plaatje king: (maar wederom ... das mijn mening)
nou ja die andere Irmy spoiler is naar mijn mening te groot ... (wel ERG mooi) past niet meer zo goed bij jouw totaal plaatje king: (maar wederom ... das mijn mening)
Nee, dat ben ik met je eens. Die bedtafeltjes achterop hoeven van mij ook niet zo, en die is net té ...
Maar ligt dat nou aan mij of zit er ook iets hoogteverschil tussen de pijpen ? Lijkt net of ze scheef zitten namelijk. Kan natuurlijk ook komen omdat we er scheef opkijken
Maar vindt het onzettend netjes staan, toch anders dan anders !
Neej, geen hoogte verschil volgens mij, maar lengte/diepte.
Beide buitenste pijpen vallen iets meer naar binnen tov. van de binnenste pijpen. (ofwel; de binnenste pijpen steken iets meer uit/door dan de buitenste..)
Maar ligt dat nou aan mij of zit er ook iets hoogteverschil tussen de pijpen ? Lijkt net of ze scheef zitten namelijk. Kan natuurlijk ook komen omdat we er scheef opkijken
Maar vindt het onzettend netjes staan, toch anders dan anders !
Gr. Arjan
Hoi Arjan,
De pijpen van één demper zitten in diepte versprongen ten opzichte van elkaar:
Neej, geen hoogte verschil volgens mij, maar lengte/diepte.
Beide buitenste pijpen vallen iets meer naar binnen tov. van de binnenste pijpen. (ofwel; de binnenste pijpen steken iets meer uit/door dan de buitenste..)