K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 20 mrt 2010 #1 Ik heb via de zoek functie niks kunnen vinden... Weet iemand de GM code van de nieuwe type SFI vervanger van M-Tech? (kunststof buis)
Ik heb via de zoek functie niks kunnen vinden... Weet iemand de GM code van de nieuwe type SFI vervanger van M-Tech? (kunststof buis)
J jblfreak Hoort bij de inboedel 20 mrt 2010 #2 denk dat die geen GM nummer is je zegt t zelf al van t-pech GM maakt geen sfi vervangers
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 20 mrt 2010 #3 het is toch een ori. onderdeel van GM? het gaat alleen om de buis zelf (was misschien niet duidelijk in m'n 1e post) die zit toch standaard op X18XE en X20XEV blokken?
het is toch een ori. onderdeel van GM? het gaat alleen om de buis zelf (was misschien niet duidelijk in m'n 1e post) die zit toch standaard op X18XE en X20XEV blokken?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 20 mrt 2010 #4 BRON: CORSA-NOVATUNING.NL Voor de complete beschrijving Klik Hier Optie 2: X18XE inlaat slang. Het is ook mogelijk om een inlaat slang te gebruiken van een X18XE. Om deze te monteren op de gasklep dient men wel een adapterplaat te maken. De tekening hiervan zal binnenkort te vinden zijn in onze download sectie. Ik zal even kijken of ik die tekening een deze dagen online kan gooien..
BRON: CORSA-NOVATUNING.NL Voor de complete beschrijving Klik Hier Optie 2: X18XE inlaat slang. Het is ook mogelijk om een inlaat slang te gebruiken van een X18XE. Om deze te monteren op de gasklep dient men wel een adapterplaat te maken. De tekening hiervan zal binnenkort te vinden zijn in onze download sectie. Ik zal even kijken of ik die tekening een deze dagen online kan gooien..
R royke2000 Post best veel 20 mrt 2010 #5 he jong het numer is GM 90530771 kunstof glade buis niet de rubere met ribbels aan de binnen zijde
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 20 mrt 2010 #6 @corsaboy Thanx, maar ik heb al een adapterplaat. (met rubbere O-ring pakking) @royke2000 Jij ook thanx!
@corsaboy Thanx, maar ik heb al een adapterplaat. (met rubbere O-ring pakking) @royke2000 Jij ook thanx!
O otdh Loopt hier de deur plat 20 mrt 2010 #7 die van een x20xev past het beste, gebruik ik ook kost 15,- bij de dealer