V voyageboy Post best veel 26 jul 2011 #1 beste opel liefhebbers. ik ben opzoek naar een bruine metallice b manta cc. met het kenteken GX-10-LV. een 1.6... wat is hier meer gebeurd? inclusief :kewlpics ? groeten joey
beste opel liefhebbers. ik ben opzoek naar een bruine metallice b manta cc. met het kenteken GX-10-LV. een 1.6... wat is hier meer gebeurd? inclusief :kewlpics ? groeten joey
J Jurgen Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #2 Ziet eruit op de RDW site dat deze niet meer bestaat...
J Jurgen Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #3 Ziet eruit op de RDW site dat deze niet meer bestaat...
V voyageboy Post best veel 27 jul 2011 #4 ik krijg hem nog wel als ik het kenteken invoer. dus hij moet er nog zijn.... iemand iets?...
V voyageboy Post best veel 27 jul 2011 #5 ik krijg hem nog wel als ik het kenteken invoer. dus hij moet er nog zijn.... iemand iets?...
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #6 je kunt via rdw tegen betaling een brieg door sturen naar huidige eigenaar is een optie heb het ook ooit 1 keer geprobeert maar nooit een reacktie terug gehad
je kunt via rdw tegen betaling een brieg door sturen naar huidige eigenaar is een optie heb het ook ooit 1 keer geprobeert maar nooit een reacktie terug gehad
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #7 je kunt via rdw tegen betaling een brieg door sturen naar huidige eigenaar is een optie heb het ook ooit 1 keer geprobeert maar nooit een reacktie terug gehad
je kunt via rdw tegen betaling een brieg door sturen naar huidige eigenaar is een optie heb het ook ooit 1 keer geprobeert maar nooit een reacktie terug gehad
T teungts Loopt hier de deur plat 28 jul 2011 #8 Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk Opel Handelsbenaming MANTA HATCHBACK 20 S Brandstof Lpg APK Vervaldatum APK 30-06-1981 Registratie Datum aanvang tenaamstelling Niet geregistreerd Niet geregistreerd BPM Niet geregistreerd
Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk Opel Handelsbenaming MANTA HATCHBACK 20 S Brandstof Lpg APK Vervaldatum APK 30-06-1981 Registratie Datum aanvang tenaamstelling Niet geregistreerd Niet geregistreerd BPM Niet geregistreerd
T teungts Loopt hier de deur plat 28 jul 2011 #9 Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk Opel Handelsbenaming MANTA HATCHBACK 20 S Brandstof Lpg APK Vervaldatum APK 30-06-1981 Registratie Datum aanvang tenaamstelling Niet geregistreerd Niet geregistreerd BPM Niet geregistreerd
Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk Opel Handelsbenaming MANTA HATCHBACK 20 S Brandstof Lpg APK Vervaldatum APK 30-06-1981 Registratie Datum aanvang tenaamstelling Niet geregistreerd Niet geregistreerd BPM Niet geregistreerd
M miesgeri Komt hier geregeld 28 jul 2011 #10 datum tenaamstelling NVT dan is er iets met kenteken gestolen ofzo mijn capri staat ook zo bekend datumtenaamstelling NVT die is gestolen in 2000
datum tenaamstelling NVT dan is er iets met kenteken gestolen ofzo mijn capri staat ook zo bekend datumtenaamstelling NVT die is gestolen in 2000
M miesgeri Komt hier geregeld 28 jul 2011 #11 datum tenaamstelling NVT dan is er iets met kenteken gestolen ofzo mijn capri staat ook zo bekend datumtenaamstelling NVT die is gestolen in 2000
datum tenaamstelling NVT dan is er iets met kenteken gestolen ofzo mijn capri staat ook zo bekend datumtenaamstelling NVT die is gestolen in 2000