A astra GT Post best veel 6 aug 2011 #1 wou vandaag men koppakking vernieuwen, toen de volgende schokkende ontdekking gedaan..... kop gescheurd :swear :swear :swear heeft er iemand hier een kop van een 19 s liggen???? ( rekord c ) dit is het blok. alvast bedankt johan
wou vandaag men koppakking vernieuwen, toen de volgende schokkende ontdekking gedaan..... kop gescheurd :swear :swear :swear heeft er iemand hier een kop van een 19 s liggen???? ( rekord c ) dit is het blok. alvast bedankt johan
A astra GT Post best veel 16 aug 2011 #2 probleem, heb ene andere kop opgehaald gehad maar bij thuiskomst blijkt nu toch de verkeerde ( zelf niet goed opgelet ) nu heb ik wel een 1.9 kop maar zonder die inbus boutjes voor d'r in. verder is ie hetzelfde. als ik nu deze kop zou monteren, ga ik dan problemen krijgen ivm distributie carter ( lekkage bv ) ? alvast bedankt.
probleem, heb ene andere kop opgehaald gehad maar bij thuiskomst blijkt nu toch de verkeerde ( zelf niet goed opgelet ) nu heb ik wel een 1.9 kop maar zonder die inbus boutjes voor d'r in. verder is ie hetzelfde. als ik nu deze kop zou monteren, ga ik dan problemen krijgen ivm distributie carter ( lekkage bv ) ? alvast bedankt.
A astra GT Post best veel 16 aug 2011 #3 probleem, heb ene andere kop opgehaald gehad maar bij thuiskomst blijkt nu toch de verkeerde ( zelf niet goed opgelet ) nu heb ik wel een 1.9 kop maar zonder die inbus boutjes voor d'r in. verder is ie hetzelfde. als ik nu deze kop zou monteren, ga ik dan problemen krijgen ivm distributie carter ( lekkage bv ) ? alvast bedankt.
probleem, heb ene andere kop opgehaald gehad maar bij thuiskomst blijkt nu toch de verkeerde ( zelf niet goed opgelet ) nu heb ik wel een 1.9 kop maar zonder die inbus boutjes voor d'r in. verder is ie hetzelfde. als ik nu deze kop zou monteren, ga ik dan problemen krijgen ivm distributie carter ( lekkage bv ) ? alvast bedankt.
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 aug 2011 #5 Heb eventueel wel een 1700 kop voor je. Heeft dezelfde klepdiameter als een 1900. Ligt in Zwolle dus is wel een stukkie rijden (alleen even de A50 uitrijden)! Geloof dat mijn 1700kop geen voorste inbusboutjes heeft. Zie maar, mag tegen een vriendelijk prijsje weg.
Heb eventueel wel een 1700 kop voor je. Heeft dezelfde klepdiameter als een 1900. Ligt in Zwolle dus is wel een stukkie rijden (alleen even de A50 uitrijden)! Geloof dat mijn 1700kop geen voorste inbusboutjes heeft. Zie maar, mag tegen een vriendelijk prijsje weg.
A astra GT Post best veel 6 aug 2011 #7 @Deluxe77, in de vraagbaak lees ik dat 1.7 niet gaat passen helaas. toch bedankt voor je snelle reactie mvg johan
@Deluxe77, in de vraagbaak lees ik dat 1.7 niet gaat passen helaas. toch bedankt voor je snelle reactie mvg johan
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 aug 2011 #8 Hoezo gaat dat niet passen? Elke kop van een 4cillinder CIH past op elk onderblok van een 4cillinder CIH. Alleen mis je dan de inbus boutjes aan de voorkant. Gr Daniel
Hoezo gaat dat niet passen? Elke kop van een 4cillinder CIH past op elk onderblok van een 4cillinder CIH. Alleen mis je dan de inbus boutjes aan de voorkant. Gr Daniel
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 aug 2011 #9 Heb eventueel wel een 1700 kop voor je. Heeft dezelfde klepdiameter als een 1900. Ligt in Zwolle dus is wel een stukkie rijden (alleen even de A50 uitrijden)! Geloof dat mijn 1700kop geen voorste inbusboutjes heeft. Zie maar, mag tegen een vriendelijk prijsje weg.
Heb eventueel wel een 1700 kop voor je. Heeft dezelfde klepdiameter als een 1900. Ligt in Zwolle dus is wel een stukkie rijden (alleen even de A50 uitrijden)! Geloof dat mijn 1700kop geen voorste inbusboutjes heeft. Zie maar, mag tegen een vriendelijk prijsje weg.
A astra GT Post best veel 6 aug 2011 #10 @Deluxe77, in de vraagbaak lees ik dat 1.7 niet gaat passen helaas. toch bedankt voor je snelle reactie mvg johan
@Deluxe77, in de vraagbaak lees ik dat 1.7 niet gaat passen helaas. toch bedankt voor je snelle reactie mvg johan
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 aug 2011 #12 Hoezo gaat dat niet passen? Elke kop van een 4cillinder CIH past op elk onderblok van een 4cillinder CIH. Alleen mis je dan de inbus boutjes aan de voorkant. Gr Daniel
Hoezo gaat dat niet passen? Elke kop van een 4cillinder CIH past op elk onderblok van een 4cillinder CIH. Alleen mis je dan de inbus boutjes aan de voorkant. Gr Daniel
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 aug 2011 #13 Oke, mocht je je bedenken.... En bij gebrek aan beter, doe je me maar een PM. Gr
A astra GT Post best veel 6 aug 2011 #15 is goed, en toch bedankt :thumbup weet iemand misschien of die 1.7 kop zou passen? gr johan
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 aug 2011 #16 Oke, mocht je je bedenken.... En bij gebrek aan beter, doe je me maar een PM. Gr
V voyageboy Post best veel 6 aug 2011 #17 zover ik weet heeft deluxe gelijk... vanaf 2.0 tot 2.4 weet ik het zeker.
A astra GT Post best veel 6 aug 2011 #18 is goed, en toch bedankt :thumbup weet iemand misschien of die 1.7 kop zou passen? gr johan
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 aug 2011 #19 @voyageboy wrote:zover ik weet heeft deluxe gelijk... vanaf 2.0 tot 2.4 weet ik het zeker. Is idd ook gewoon uitwisselbaar, enkel zit je met je klep grootte. Op deze site kun je de verschillen van klep grootte wel vinden: http://www.mantablog.nl/cih/" onclick="window.open(this.href);return false; Gr
@voyageboy wrote:zover ik weet heeft deluxe gelijk... vanaf 2.0 tot 2.4 weet ik het zeker. Is idd ook gewoon uitwisselbaar, enkel zit je met je klep grootte. Op deze site kun je de verschillen van klep grootte wel vinden: http://www.mantablog.nl/cih/" onclick="window.open(this.href);return false; Gr
V voyageboy Post best veel 6 aug 2011 #20 zover ik weet heeft deluxe gelijk... vanaf 2.0 tot 2.4 weet ik het zeker.