M marcelnl Post best veel 14 nov 2012 #101 euhm johan, ik mis wat!!? Waar is die carbon motorkap nou? haha
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 14 nov 2012 #104 Hahah dat is een beste ingreep, waarbij ik de huidige stijl helemaal doorbreek.. Moet er nog goed over nadenken
Hahah dat is een beste ingreep, waarbij ik de huidige stijl helemaal doorbreek.. Moet er nog goed over nadenken
R RISL Forumbewoner 14 nov 2012 #105 Je kunt je carbon motorkap ook (gedeeltelijk) laten spuiten. Is ook gaaf. Ontopic: mijn foto's van gisteravond zijn niet helemaal naar mijn zin gelukt. Ik probeer het vanavond opnieuw.
Je kunt je carbon motorkap ook (gedeeltelijk) laten spuiten. Is ook gaaf. Ontopic: mijn foto's van gisteravond zijn niet helemaal naar mijn zin gelukt. Ik probeer het vanavond opnieuw.
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 14 nov 2012 #109 Mooie foto! Vraagje: mis je daar je grill toevallig?
E Ernsto Lid 14 nov 2012 #110 Dank voor de leuke reacties :thumb @BlueAstraG: Nee ik heb deze grill erop zitten: http://www.nlgear.nl/uploads/nlgear/Embleemlozesportgrills/Grillopel02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ben er niet helemaal tevreden over maar heeft geen prioriteit om m te vervangen.
Dank voor de leuke reacties :thumb @BlueAstraG: Nee ik heb deze grill erop zitten: http://www.nlgear.nl/uploads/nlgear/Embleemlozesportgrills/Grillopel02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ben er niet helemaal tevreden over maar heeft geen prioriteit om m te vervangen.
R RISL Forumbewoner 15 nov 2012 #112 Ik red het niet meer om nog een foto te gaan maken. Vanavond even kijken in het archief, maar ik vrees dat ik het niet ga redden voor morgen.
Ik red het niet meer om nog een foto te gaan maken. Vanavond even kijken in het archief, maar ik vrees dat ik het niet ga redden voor morgen.
M marcelnl Post best veel 16 nov 2012 #113 Geeft toch niet RISL,...ik ga het eveneens niet redden,....
R RISL Forumbewoner 16 nov 2012 #114 Tja, ik vind het wel jammer dat ik niet op tijd ben, het thema spreekt me namelijk wel ontzettend aan.
Tja, ik vind het wel jammer dat ik niet op tijd ben, het thema spreekt me namelijk wel ontzettend aan.
P petrolhead Loopt hier de deur plat 17 nov 2012 #116 niet zoals ik in mijn gedachten had maar toch wel leuk geworden.
S Silver Loopt hier de deur plat 17 nov 2012 #117 @Petrol, ik vindt het een kicke foto, past goed in het thema.
S Silver Loopt hier de deur plat 17 nov 2012 #118 ben benieuwd of de organisator van deze wedstijd ook nog een foto gaat plaatsen. gezien zijn laatste foto verwacht ik nogal wat eigenlijk..
ben benieuwd of de organisator van deze wedstijd ook nog een foto gaat plaatsen. gezien zijn laatste foto verwacht ik nogal wat eigenlijk..
P petrolhead Loopt hier de deur plat 17 nov 2012 #119 thanks silver :thumb moet wel zeggen dat hij niet 100% echt is maar hopelijk kijkt de jury niet zo nauw
thanks silver :thumb moet wel zeggen dat hij niet 100% echt is maar hopelijk kijkt de jury niet zo nauw
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 nov 2012 #120 @petrolhead wrote:niet zoals ik in mijn gedachten had maar toch wel leuk geworden. Volgens mij dendert de A2 over je heen ? Rik
@petrolhead wrote:niet zoals ik in mijn gedachten had maar toch wel leuk geworden. Volgens mij dendert de A2 over je heen ? Rik