G Ghanz Forumbewoner 29 nov 2012 #21 da wus ik wah... @LOD maar waarom die van mij niet zwart wit wil... snap niks van. dan maar foto van andere bolide
da wus ik wah... @LOD maar waarom die van mij niet zwart wit wil... snap niks van. dan maar foto van andere bolide
N NoFear1696 Komt hier geregeld 29 nov 2012 #23 dit wordt een makkie :thumb ik werk namelijk in een monument
N NoFear1696 Komt hier geregeld 29 nov 2012 #25 @Ghanz wrote:waar is je foto dan ?? :jerry :jerry :jerry :jerry Russtig G, :afro ik kom net van mijn werk dussss... nog ff geduld
@Ghanz wrote:waar is je foto dan ?? :jerry :jerry :jerry :jerry Russtig G, :afro ik kom net van mijn werk dussss... nog ff geduld
A astraTD Forumbewoner 29 nov 2012 #26 Je vind heus wel wat Stefan :thumb Morgen winterbanden eronder en poetsen en dan foto maken.. zwarte velgen maakt hem wat ouder :vertag :jerry
Je vind heus wel wat Stefan :thumb Morgen winterbanden eronder en poetsen en dan foto maken.. zwarte velgen maakt hem wat ouder :vertag :jerry
M marcelnl Post best veel 30 nov 2012 #28 als ik eerlijk ben vind ik de foto van Ghanz wel mooi. :thumb P.s. ik mis wat contrast in de zwart wit pics, zijn wat bleekjes.
als ik eerlijk ben vind ik de foto van Ghanz wel mooi. :thumb P.s. ik mis wat contrast in de zwart wit pics, zijn wat bleekjes.
G Ghanz Forumbewoner 30 nov 2012 #29 dank u en dat met een mobieltjuh ikzelf vind dat SenatorMan ook een knappe foto heeft gepost :thumbup
dank u en dat met een mobieltjuh ikzelf vind dat SenatorMan ook een knappe foto heeft gepost :thumbup
S soepkiepe Forumbewoner 30 nov 2012 #30 ik ga een foto maken die eigenlijk het een beetje het tegenovergestelde is als die van jullie
M marcelnl Post best veel 30 nov 2012 #31 @soepkiepe, dus als ik het goed begrijp wordt het een kleuren foto bij een super modern gebouw, :jerry
@soepkiepe, dus als ik het goed begrijp wordt het een kleuren foto bij een super modern gebouw, :jerry
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 nov 2012 #33 miss een tip; probeer wat met sepia tinten king:
W wimpell Komt weleens kijken 30 nov 2012 #34 @ astraTD.. Sepia is ook toegestaan??of het liefst zwart/wit?
A astraTD Forumbewoner 30 nov 2012 #35 Goede mooie foto van de baas :thumb Jullie de keuzes, maar zwart/wit heeft bij mij de voorkeur :thumb
Goede mooie foto van de baas :thumb Jullie de keuzes, maar zwart/wit heeft bij mij de voorkeur :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 1 dec 2012 #38 Ha ! Das een echte oude foto inclusief scheuren aan de rechterkant. Heeeeeel mooi Silver :thumb :thumb Rik
Ha ! Das een echte oude foto inclusief scheuren aan de rechterkant. Heeeeeel mooi Silver :thumb :thumb Rik
S Silver Loopt hier de deur plat 1 dec 2012 #39 Dank u Heren, dit was vorig jaar op vakantie, nog zonder de sportvelgen en verlaging.
A astraTD Forumbewoner 1 dec 2012 #40 Ik ga vanmiddag op pad eerst winterwheels eronder en poetsen met 4graden :thumbdown :jerry