M Mardjum Lid 2 aug 2016 #1 Hoi Ik wil me bij deze even voorstellen. Ik heb me een poosje geleden al aangemeld. Toen had ik een Vectra nu een Zafira A 2001 2.2 Hoop dat ik nu met mn Zafira net zoveel profijt van dit forum zal hebben als ik met mijn Vectra had. Groetjes, Mardjum
Hoi Ik wil me bij deze even voorstellen. Ik heb me een poosje geleden al aangemeld. Toen had ik een Vectra nu een Zafira A 2001 2.2 Hoop dat ik nu met mn Zafira net zoveel profijt van dit forum zal hebben als ik met mijn Vectra had. Groetjes, Mardjum
M midnight black Hoort bij de inboedel 2 aug 2016 #2 Welkom, eigenlijk hoop je het forum niet nodig te hebben, dan heb je waarschijnlijk ook geen problemen met je nieuwe auto!
Welkom, eigenlijk hoop je het forum niet nodig te hebben, dan heb je waarschijnlijk ook geen problemen met je nieuwe auto!
A Astra_DLS Loopt hier de deur plat 3 aug 2016 #3 Welkom! Veel plezier met je auto Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
M Mickelzafira2.2 Lid 12 aug 2016 #7 Goedemorgen allemaal, Ik ben Mickel en rijd zins kort een zafira, super wijs mee.