B blitzer Komt weleens kijken 13 sep 2010 #1 Tja, een Finse omega als taxi..... Erg bruut geweld en zo op de plaats van bestemming!!
X Xedrah Komt weleens kijken 13 sep 2010 #7 Originally posted by Famempeters past dat motorblokkie ook in me vectra ?????? Neej, koop maar een Omega. Veel beter. :vertag:jerry
Originally posted by Famempeters past dat motorblokkie ook in me vectra ?????? Neej, koop maar een Omega. Veel beter. :vertag:jerry
A arjontje Forumbewoner 13 sep 2010 #8 origineel gepost door Xedrah Originally posted by Famempeters past dat motorblokkie ook in me vectra ?????? Neej, koop maar een Omega. Veel beter. :vertag:jerry Ja daar ligt wel een v8 in. Heeft opel net voor introductie geschrapt. :cry
origineel gepost door Xedrah Originally posted by Famempeters past dat motorblokkie ook in me vectra ?????? Neej, koop maar een Omega. Veel beter. :vertag:jerry Ja daar ligt wel een v8 in. Heeft opel net voor introductie geschrapt. :cry
S sw_reijnders Forumbewoner 23 sep 2010 #10 origineel gepost door Famempeters past dat motorblokkie ook in me vectra ?????? je ziet toch dat het zelfs niet in een Omi past . . . laat staan in een vectra :jerry maar . . . waar een wil is . . . is een slijptol en lasapparaat :angel
origineel gepost door Famempeters past dat motorblokkie ook in me vectra ?????? je ziet toch dat het zelfs niet in een Omi past . . . laat staan in een vectra :jerry maar . . . waar een wil is . . . is een slijptol en lasapparaat :angel
S soepkiepe Forumbewoner 23 sep 2010 #11 origineel gepost door roekenest laat ik nou net zulke achterbanden zoeken.....:wtf k wens je veel succes als je een lekke band krijgt:hmmz
origineel gepost door roekenest laat ik nou net zulke achterbanden zoeken.....:wtf k wens je veel succes als je een lekke band krijgt:hmmz
V vectra2004gts Post best veel 23 sep 2010 #12 origineel gepost door soepkiepe origineel gepost door roekenest laat ik nou net zulke achterbanden zoeken.....:wtf k wens je veel succes als je een lekke band krijgt:hmmz :jerry:jerry
origineel gepost door soepkiepe origineel gepost door roekenest laat ik nou net zulke achterbanden zoeken.....:wtf k wens je veel succes als je een lekke band krijgt:hmmz :jerry:jerry
T TonSR Loopt hier de deur plat 23 sep 2010 #13 dit heeft niets meer met eem omi te make:sleeping maarrreeee leuk is het wel. vgr tonsr
K kadettje-89 Komt hier geregeld 24 sep 2010 #14 je ben wel lekker snel op plaats van bestemming zo met deze omi hihihihihih