N noogy2000 Post best veel 8 jun 2013 #1 In navolging van de andere modellen van Opel, kunnen we hier vast ook wel een topic vullen met in jullie ogen dikke Omega's! Mijn bedoeling van dit topic is dat er geen eigen auto's gepost worden, daar zijn immers andere topics voor... veel postplezier, gr jeroen
In navolging van de andere modellen van Opel, kunnen we hier vast ook wel een topic vullen met in jullie ogen dikke Omega's! Mijn bedoeling van dit topic is dat er geen eigen auto's gepost worden, daar zijn immers andere topics voor... veel postplezier, gr jeroen
R remutr Loopt hier de deur plat 20 jun 2013 #4 Die heeft echt een mooie grill en bumper!!! De b2 2.6 van m,n pa is voor hier een beetje te gewoontjes, die post ik maar niet.
Die heeft echt een mooie grill en bumper!!! De b2 2.6 van m,n pa is voor hier een beetje te gewoontjes, die post ik maar niet.
C ColinH Komt hier geregeld 20 jun 2013 #5 @remutr wrote:Die heeft echt een mooie grill en bumper!!! De b2 2.6 van m,n pa is voor hier een beetje te gewoontjes, die post ik maar niet. Gewoon posten en komen 23 juni naar de OOP meeting in Beesd
@remutr wrote:Die heeft echt een mooie grill en bumper!!! De b2 2.6 van m,n pa is voor hier een beetje te gewoontjes, die post ik maar niet. Gewoon posten en komen 23 juni naar de OOP meeting in Beesd
R remutr Loopt hier de deur plat 21 mrt 2014 #11 Vind die onderste op de foto wat te, maar voor die blauwe ruil ik me Vectra zo in.
P pascal1109 Komt weleens kijken 6 sep 2016 #13 Omega V8 Star Heeft een hele tijd geleden een keer op ebay gestaan voor slechts 150.000 euro :lol: