M mayhem Hoort bij de inboedel 4 feb 2010 #1 is niet meer Chris Astley Motorsport - NO LONGER TRADING Vauxhall Nova Owners Club UK www.pngclub.com
is niet meer Chris Astley Motorsport - NO LONGER TRADING Vauxhall Nova Owners Club UK www.pngclub.com
F Fearless Forumbewoner 4 feb 2010 #2 Beetje falliet dus?? Geloof ook niet dat het een hele goedkope was, sommige Engelsen bestelden het spul bij m-pech hier! Hij had wel een vet projectje lopen, die gestraalde a corsa met het perfecte laswerk aan kooi en dergelijke.
Beetje falliet dus?? Geloof ook niet dat het een hele goedkope was, sommige Engelsen bestelden het spul bij m-pech hier! Hij had wel een vet projectje lopen, die gestraalde a corsa met het perfecte laswerk aan kooi en dergelijke.
M mayhem Hoort bij de inboedel 4 feb 2010 #3 meeste spullen is ie juist vele malen goedkoper mee. hij had tenminste aandrijfassen uit 1 stuk, ipv die troep van mtech.. en 1 CAM as was de helft van de prijs van een mpech as...
meeste spullen is ie juist vele malen goedkoper mee. hij had tenminste aandrijfassen uit 1 stuk, ipv die troep van mtech.. en 1 CAM as was de helft van de prijs van een mpech as...
P pastry Komt hier geregeld 4 feb 2010 #4 ik geloof dat opsturen ook niet zijn sterktste kant was. maar jammer.
M mayhem Hoort bij de inboedel 4 feb 2010 #5 hij had wat problemen, zeker de laatste tijd door leveranciers die afspraken niet nakwamen. al met al zeker zonde, veel goede spullen voor goede prijzen, en diverse dingen die we hier zelf niet kunnen krijgen.
hij had wat problemen, zeker de laatste tijd door leveranciers die afspraken niet nakwamen. al met al zeker zonde, veel goede spullen voor goede prijzen, en diverse dingen die we hier zelf niet kunnen krijgen.
G geert666 Komt hier geregeld 5 feb 2010 #6 Ja kon niet anders. Als het geleverd werd was het goed, alleeen duurde wel lang!!
C corsaboy Hoort bij de inboedel 18 feb 2010 #7 Originally posted by geert666 Ja kon niet anders. Als het geleverd werd was het goed, alleeen duurde wel lang!! idd gods vergeten lang... Helaas zit ik nog steeds te wachten op een 2 liter naaf van hem....:thumbdown:thumbdown daar kan ik naar fluiten
Originally posted by geert666 Ja kon niet anders. Als het geleverd werd was het goed, alleeen duurde wel lang!! idd gods vergeten lang... Helaas zit ik nog steeds te wachten op een 2 liter naaf van hem....:thumbdown:thumbdown daar kan ik naar fluiten
M mayhem Hoort bij de inboedel 20 feb 2010 #8 origineel gepost door corsaboy Originally posted by geert666 Ja kon niet anders. Als het geleverd werd was het goed, alleeen duurde wel lang!! idd gods vergeten lang... Helaas zit ik nog steeds te wachten op een 2 liter naaf van hem....:thumbdown:thumbdown daar kan ik naar fluiten paypal betaling? dat kan je terug claimen, bank overschrijving kan je indd fluiten naar je geld.
origineel gepost door corsaboy Originally posted by geert666 Ja kon niet anders. Als het geleverd werd was het goed, alleeen duurde wel lang!! idd gods vergeten lang... Helaas zit ik nog steeds te wachten op een 2 liter naaf van hem....:thumbdown:thumbdown daar kan ik naar fluiten paypal betaling? dat kan je terug claimen, bank overschrijving kan je indd fluiten naar je geld.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 20 feb 2010 #9 wel paypal maar hij heb mij een niet goed afgedraaide naaf geleverd ik bellen, meneer zou netjes een andere sturen. 3x gebeld met hem, 100x gemaild beloven en beloven en ik zit hier met een naaf die ik in de oud ijzer bak kan mikken. nah ja, hij gaat de vitrine in maar goed jammer geld.. want de vervangende dus nooit gehad :thumbdown:thumbdown
wel paypal maar hij heb mij een niet goed afgedraaide naaf geleverd ik bellen, meneer zou netjes een andere sturen. 3x gebeld met hem, 100x gemaild beloven en beloven en ik zit hier met een naaf die ik in de oud ijzer bak kan mikken. nah ja, hij gaat de vitrine in maar goed jammer geld.. want de vervangende dus nooit gehad :thumbdown:thumbdown
F Fearless Forumbewoner 20 feb 2010 #10 Dan kan je toch alsnog je geld terug halen? Is ie te ver afgedraait ?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 20 feb 2010 #11 Originally posted by Fearless Dan kan je toch alsnog je geld terug halen? Is ie te ver afgedraait ? niet na een half jaar. eerste zending duurde al 40 dagen.. toen heb die mij 2 maand aan lijntje gehouden. Toenw as ik het zat.. Laat hem maar lekker erin stikken.. en dit lijkt te zijn uitgekomen. althans zijn bedrijf
Originally posted by Fearless Dan kan je toch alsnog je geld terug halen? Is ie te ver afgedraait ? niet na een half jaar. eerste zending duurde al 40 dagen.. toen heb die mij 2 maand aan lijntje gehouden. Toenw as ik het zat.. Laat hem maar lekker erin stikken.. en dit lijkt te zijn uitgekomen. althans zijn bedrijf