F Faex Komt weleens kijken 6 okt 2019 #1 Dag! Mijn bandenmaat (volgens autoweek) is: 165/70/TR13. Ik heb winterbanden gezien van: 175/65/R14. Gaat dat passen? :scratch: Faex
Dag! Mijn bandenmaat (volgens autoweek) is: 165/70/TR13. Ik heb winterbanden gezien van: 175/65/R14. Gaat dat passen? :scratch: Faex
R richardschaeks Komt hier geregeld 6 okt 2019 #2 Ja past gewoon, alleen de ET waarde moet gelijk zijn of in de buurt anders kan de velg tegen de remklauw aankomen.
Ja past gewoon, alleen de ET waarde moet gelijk zijn of in de buurt anders kan de velg tegen de remklauw aankomen.
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 9 okt 2019 #4 Als je van 13 inch naar 14 inch gaat, dan zal je geen probleem hebben dat de velg tegen je remklauw gaat aanlopen. ET (EinpressTiefe / Offset) geeft aan hoever je velg naar binnen of buiten komt.
Als je van 13 inch naar 14 inch gaat, dan zal je geen probleem hebben dat de velg tegen je remklauw gaat aanlopen. ET (EinpressTiefe / Offset) geeft aan hoever je velg naar binnen of buiten komt.