G Gerrit78 Komt hier geregeld 14 jan 2012 #1 Had wat tijd over en heb maar even de Corsa van mijn vrouw onder handen genomen. Vind het zelf wel wat hebben, ben eigenlijk wel nieuwschierig of jullie het een verbetering vinden of juist niet. voor: Na even geshopt te hebben: Gerrit
Had wat tijd over en heb maar even de Corsa van mijn vrouw onder handen genomen. Vind het zelf wel wat hebben, ben eigenlijk wel nieuwschierig of jullie het een verbetering vinden of juist niet. voor: Na even geshopt te hebben: Gerrit
S soepkiepe Forumbewoner 26 jan 2012 #10 lijkt zeker mooi. paar kleine dingen wat ik persoonlijkiets anders had gedaan achterkant weer wat omhoog zo lijkt het net als of hij door zijn veren is gezakt vind ik. stootstrips er af. die zwarte bies er af spiegels in kleur grill en bumpers mooi zwart bescheiden booskijkertjes er op maar dat is mijn mening en niet dat ik er zo niks aan vind, maar denk dat ie dan nog net iets mooier word
lijkt zeker mooi. paar kleine dingen wat ik persoonlijkiets anders had gedaan achterkant weer wat omhoog zo lijkt het net als of hij door zijn veren is gezakt vind ik. stootstrips er af. die zwarte bies er af spiegels in kleur grill en bumpers mooi zwart bescheiden booskijkertjes er op maar dat is mijn mening en niet dat ik er zo niks aan vind, maar denk dat ie dan nog net iets mooier word
S soepkiepe Forumbewoner 26 jan 2012 #11 lijkt zeker mooi. paar kleine dingen wat ik persoonlijkiets anders had gedaan achterkant weer wat omhoog zo lijkt het net als of hij door zijn veren is gezakt vind ik. stootstrips er af. die zwarte bies er af spiegels in kleur grill en bumpers mooi zwart bescheiden booskijkertjes er op maar dat is mijn mening en niet dat ik er zo niks aan vind, maar denk dat ie dan nog net iets mooier word
lijkt zeker mooi. paar kleine dingen wat ik persoonlijkiets anders had gedaan achterkant weer wat omhoog zo lijkt het net als of hij door zijn veren is gezakt vind ik. stootstrips er af. die zwarte bies er af spiegels in kleur grill en bumpers mooi zwart bescheiden booskijkertjes er op maar dat is mijn mening en niet dat ik er zo niks aan vind, maar denk dat ie dan nog net iets mooier word