R RISL Forumbewoner 28 jan 2011 #101 Hhet wordt nu een beetje kort dag, maar volgende keer doe ik zeker mee! Wordt deze contest iedere maand gehouden?
Hhet wordt nu een beetje kort dag, maar volgende keer doe ik zeker mee! Wordt deze contest iedere maand gehouden?
D de wit Komt hier geregeld 28 jan 2011 #102 meestal is er zo'n 2 weken de tijd voor een shop waarna er 2 weken gestemd kan worden. de winnaar mag een nieuwe contest starten...
meestal is er zo'n 2 weken de tijd voor een shop waarna er 2 weken gestemd kan worden. de winnaar mag een nieuwe contest starten...
D de wit Komt hier geregeld 28 jan 2011 #103 meestal is er zo'n 2 weken de tijd voor een shop waarna er 2 weken gestemd kan worden. de winnaar mag een nieuwe contest starten...
meestal is er zo'n 2 weken de tijd voor een shop waarna er 2 weken gestemd kan worden. de winnaar mag een nieuwe contest starten...
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 29 jan 2011 #104 Leuk een nieuwe deelnemer erbij.. het wordt nog eens wat xD
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 29 jan 2011 #105 Leuk een nieuwe deelnemer erbij.. het wordt nog eens wat xD
D de wit Komt hier geregeld 30 jan 2011 #106 hierbij mijn inzending..... niet helemaal naar mijn zin, weer veel te laat begonnen....:sleeping
D de wit Komt hier geregeld 30 jan 2011 #107 hierbij mijn inzending..... niet helemaal naar mijn zin, weer veel te laat begonnen....:sleeping
M MV Komt hier geregeld 30 jan 2011 #108 ik heb ook nog even snel geknutseld in map vorm daarom is die niet zo groot
M MV Komt hier geregeld 30 jan 2011 #109 ik heb ook nog even snel geknutseld in map vorm daarom is die niet zo groot
A Astraman Hoort bij de inboedel 31 jan 2011 #114 Jah om ff aan te geven maar gisteren verliep de inzendtermijn dus tijd om te gaan stemmen maar dan moet er eerst een poll aangemaakt worden...
Jah om ff aan te geven maar gisteren verliep de inzendtermijn dus tijd om te gaan stemmen maar dan moet er eerst een poll aangemaakt worden...
A Astraman Hoort bij de inboedel 31 jan 2011 #115 Jah om ff aan te geven maar gisteren verliep de inzendtermijn dus tijd om te gaan stemmen maar dan moet er eerst een poll aangemaakt worden...
Jah om ff aan te geven maar gisteren verliep de inzendtermijn dus tijd om te gaan stemmen maar dan moet er eerst een poll aangemaakt worden...
D de wit Komt hier geregeld 31 jan 2011 #116 eigenlijk valt die eer aan de topic-starter, maar ik denk dat paullus druk is..
D de wit Komt hier geregeld 31 jan 2011 #117 eigenlijk valt die eer aan de topic-starter, maar ik denk dat paullus druk is..
A Astraman Hoort bij de inboedel 31 jan 2011 #118 jah zoiets vermoedde ik al...ik wil me ook wel aanbieden om het te doen. Tijd zat: zie stemming. Maar wil hem niet de pas afsnijden.
jah zoiets vermoedde ik al...ik wil me ook wel aanbieden om het te doen. Tijd zat: zie stemming. Maar wil hem niet de pas afsnijden.
A Astraman Hoort bij de inboedel 31 jan 2011 #119 jah zoiets vermoedde ik al...ik wil me ook wel aanbieden om het te doen. Tijd zat: zie stemming. Maar wil hem niet de pas afsnijden.
jah zoiets vermoedde ik al...ik wil me ook wel aanbieden om het te doen. Tijd zat: zie stemming. Maar wil hem niet de pas afsnijden.
P Paullus Komt hier geregeld 1 feb 2011 #120 van mij mag je de poll opstarten, Koos gaat nogal wat tijd in zitten om dat netjes te krijgen en dat heb ik ff niet. ik had ook al geen tijd om mijn eigen kapitein te shoppen
van mij mag je de poll opstarten, Koos gaat nogal wat tijd in zitten om dat netjes te krijgen en dat heb ik ff niet. ik had ook al geen tijd om mijn eigen kapitein te shoppen