B .B4R7. Loopt hier de deur plat 20 jan 2011 #81 ik ben even gaan kijken hoe ik nog verder kon gaan met t politiethema xD incl snor, zonnebril, muts en logo op de schouder xD oja en de boevenbak natuurlijk: Deze is dus mijn inzending
ik ben even gaan kijken hoe ik nog verder kon gaan met t politiethema xD incl snor, zonnebril, muts en logo op de schouder xD oja en de boevenbak natuurlijk: Deze is dus mijn inzending
A Astraman Hoort bij de inboedel 20 jan 2011 #82 Kicke Iets verabbezakken, dikke speaker op het dak, twee gasten met zwart pak, zwarte zonnebril en een hoedje op, dan issie helemaal af.
Kicke Iets verabbezakken, dikke speaker op het dak, twee gasten met zwart pak, zwarte zonnebril en een hoedje op, dan issie helemaal af.
A Astraman Hoort bij de inboedel 20 jan 2011 #83 Kicke Iets verabbezakken, dikke speaker op het dak, twee gasten met zwart pak, zwarte zonnebril en een hoedje op, dan issie helemaal af.
Kicke Iets verabbezakken, dikke speaker op het dak, twee gasten met zwart pak, zwarte zonnebril en een hoedje op, dan issie helemaal af.
B blitzer Komt weleens kijken 20 jan 2011 #84 Heb getracht m nog iets te verbeteren....en nu ben ik er klaar mee, mooi/vaag of niet..... Dus mijn inzending, bijdeze:
Heb getracht m nog iets te verbeteren....en nu ben ik er klaar mee, mooi/vaag of niet..... Dus mijn inzending, bijdeze:
B blitzer Komt weleens kijken 20 jan 2011 #85 Heb getracht m nog iets te verbeteren....en nu ben ik er klaar mee, mooi/vaag of niet..... Dus mijn inzending, bijdeze:
Heb getracht m nog iets te verbeteren....en nu ben ik er klaar mee, mooi/vaag of niet..... Dus mijn inzending, bijdeze:
J JelOpel Post best veel 22 jan 2011 #90 Heel tof, alleen zit je logo niet in het midden als je naar die vouw kijkt over de motorkap.
J JelOpel Post best veel 22 jan 2011 #91 Heel tof, alleen zit je logo niet in het midden als je naar die vouw kijkt over de motorkap.
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 22 jan 2011 #92 + voor t idee maark zou inderdaad proberen iets aan het logo te doen miss ook nog de band-rand iets meer vervagen o.i.d. lijkt nu n beetje alsof er chcocopasta in de showroom ligt. maar zonder grappen: hijs stoer
+ voor t idee maark zou inderdaad proberen iets aan het logo te doen miss ook nog de band-rand iets meer vervagen o.i.d. lijkt nu n beetje alsof er chcocopasta in de showroom ligt. maar zonder grappen: hijs stoer
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 22 jan 2011 #93 + voor t idee maark zou inderdaad proberen iets aan het logo te doen miss ook nog de band-rand iets meer vervagen o.i.d. lijkt nu n beetje alsof er chcocopasta in de showroom ligt. maar zonder grappen: hijs stoer
+ voor t idee maark zou inderdaad proberen iets aan het logo te doen miss ook nog de band-rand iets meer vervagen o.i.d. lijkt nu n beetje alsof er chcocopasta in de showroom ligt. maar zonder grappen: hijs stoer
T turbosix Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #94 het logo zit precies waar het oude logo zat hoor. maar ik had idd iets beter mn best moeten doen op de banden.
het logo zit precies waar het oude logo zat hoor. maar ik had idd iets beter mn best moeten doen op de banden.
T turbosix Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #95 het logo zit precies waar het oude logo zat hoor. maar ik had idd iets beter mn best moeten doen op de banden.
het logo zit precies waar het oude logo zat hoor. maar ik had idd iets beter mn best moeten doen op de banden.
T turbosix Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #96 hier met verschoven logo, in de middellijn, vind ik persoonlijk niet mooi. mijn laatste dan, sorry jongens, andere grille + betere banden.
hier met verschoven logo, in de middellijn, vind ik persoonlijk niet mooi. mijn laatste dan, sorry jongens, andere grille + betere banden.
T turbosix Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #97 hier met verschoven logo, in de middellijn, vind ik persoonlijk niet mooi. mijn laatste dan, sorry jongens, andere grille + betere banden.
hier met verschoven logo, in de middellijn, vind ik persoonlijk niet mooi. mijn laatste dan, sorry jongens, andere grille + betere banden.
B blitzer Komt weleens kijken 23 jan 2011 #98 Het enigste wat ik jammer vindt van de OPC Kaptein is de te opzichtige grille..... Het is niet mijn inzending, maar ik heb wel geprobeert deze een beetje aan te passen....en nee, ik ben geen goede photoshopper... Ik zal alleen de link posten en niet de foto, is wel zo eerlijk. http://img40.imageshack.us/img40/5157/opelkapitanopc.jpg
Het enigste wat ik jammer vindt van de OPC Kaptein is de te opzichtige grille..... Het is niet mijn inzending, maar ik heb wel geprobeert deze een beetje aan te passen....en nee, ik ben geen goede photoshopper... Ik zal alleen de link posten en niet de foto, is wel zo eerlijk. http://img40.imageshack.us/img40/5157/opelkapitanopc.jpg
B blitzer Komt weleens kijken 23 jan 2011 #99 Het enigste wat ik jammer vindt van de OPC Kaptein is de te opzichtige grille..... Het is niet mijn inzending, maar ik heb wel geprobeert deze een beetje aan te passen....en nee, ik ben geen goede photoshopper... Ik zal alleen de link posten en niet de foto, is wel zo eerlijk. http://img40.imageshack.us/img40/5157/opelkapitanopc.jpg
Het enigste wat ik jammer vindt van de OPC Kaptein is de te opzichtige grille..... Het is niet mijn inzending, maar ik heb wel geprobeert deze een beetje aan te passen....en nee, ik ben geen goede photoshopper... Ik zal alleen de link posten en niet de foto, is wel zo eerlijk. http://img40.imageshack.us/img40/5157/opelkapitanopc.jpg
R RISL Forumbewoner 28 jan 2011 #100 Hhet wordt nu een beetje kort dag, maar volgende keer doe ik zeker mee! Wordt deze contest iedere maand gehouden?
Hhet wordt nu een beetje kort dag, maar volgende keer doe ik zeker mee! Wordt deze contest iedere maand gehouden?