Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Exact dezelfde indeling als een Corsa B. Komt allemaal exact overeen. Ook een bekend 8 klepper blokje.
Wat me opviel toen ik in Mexico was, dat ze daar ook met veel grotere motoren geleverd werden. Ik heb ze zien rijden met 1.8 en zelfs 2.2 achterop. Ik ga er wel vanuit dat dat allemaal 8-kleppers waren.
Exact dezelfde indeling als een Corsa B. Komt allemaal exact overeen. Ook een bekend 8 klepper blokje.
Wat me opviel toen ik in Mexico was, dat ze daar ook met veel grotere motoren geleverd werden. Ik heb ze zien rijden met 1.8 en zelfs 2.2 achterop. Ik ga er wel vanuit dat dat allemaal 8-kleppers waren.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie dit filmpje... Welk blok zou als basis gebruikt zijn denk je?
De 1.4 EcoFlex andere motoren zijn er niet meer leverbaar voor deze Corsa.
Dat deze Corsa erg kaal is was te verwachten, het is de één na goedkoopste auto in Brazil, alleen een afgeleide van de Fiat Uno is nog net iets goedkoper.
Inderdaad ook een 1.8 met 102pk maar niet meer leverbaar
Heb er vorig jaar ook zat gezien... niet in Playacar, maar zat in de binnenlanden.
(ben je toevallig vrachtwagen-chauffeur, en heb je een blonde vriendin???)