Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Rieger setje er onder maar geen spoiler er op vind ik eigenlijk geen porum.
Lokatie van de Xenon ballasts lijkt me trouwens ook niet echt ideaal. Als er een keer een lampje stuk is mag je bumper er af omdat je anders de stekker niet los kan maken.
Lokatie van de Xenon ballasts lijkt me trouwens ook niet echt ideaal. Als er een keer een lampje stuk is mag je bumper er af omdat je anders de stekker niet los kan maken.
Tis wel een geweldig strakke bak nu
Ik vind juist losse ballasten in de motorruimte niks.
Zo zitten ze zeker weten vast, en kunnen ze niet te warm worden.
Mocht er een lampje kapot zijn, shit happens, dan moet de bumper er af. Maar dat is de moeite niet.
Vind in dit geval een nette motorruimte belangrijker dan het praktische!
Tis wel een geweldig strakke bak nu
Ik vind juist losse ballasten in de motorruimte niks.
Zo zitten ze zeker weten vast, en kunnen ze niet te warm worden.
Mocht er een lampje kapot zijn, shit happens, dan moet de bumper er af. Maar dat is de moeite niet.
Vind in dit geval een nette motorruimte belangrijker dan het praktische!
Mijn complimenten voor je mooie wagen,is echt als nieuw,ik heb een vraag, ik wil ook graag een xenon setje voor mijn calibra welke heb jij gebruikt want ik wil het net zo plaatsen als jouw, ik hou ook niet van tyraps het moet er wel orgineel uit zien.
Mijn complimenten voor je mooie wagen,is echt als nieuw,ik heb een vraag, ik wil ook graag een xenon setje voor mijn calibra welke heb jij gebruikt want ik wil het net zo plaatsen als jouw, ik hou ook niet van tyraps het moet er wel orgineel uit zien.
Ik kan redelijk goedkoop setjes xenon leveren via via van Lince!
Dit zijn goede setjes met slim-ballasten(kleine ballasten).
EN ik kan het ook wel inbouwen voor je op de manier zoals ik gedaan heb, alleen bij Lince krijg je geen beugels er bij, dus daar moet ik dan even over brainstormen. Of je moet zelf een setje xenon regelen waar wel beugels voor de ballasten bij zitten.
Ik kan redelijk goedkoop setjes xenon leveren via via van Lince!
Dit zijn goede setjes met slim-ballasten(kleine ballasten).
EN ik kan het ook wel inbouwen voor je op de manier zoals ik gedaan heb, alleen bij Lince krijg je geen beugels er bij, dus daar moet ik dan even over brainstormen. Of je moet zelf een setje xenon regelen waar wel beugels voor de ballasten bij zitten.