T tijs Komt hier geregeld 4 jun 2014 #3.642 als je dat moet vragen, zou ik er niet zelf aan beginnen... maar ik koop meestal oude ongebruikte voorraad koni dempers. zijn gunstig van prijs, en in bijna elke maat wel te vinden
als je dat moet vragen, zou ik er niet zelf aan beginnen... maar ik koop meestal oude ongebruikte voorraad koni dempers. zijn gunstig van prijs, en in bijna elke maat wel te vinden
J joeryke Lid 14 jun 2014 #3.643 zou iemand hier mij kunnen uit leggen hoe het komt dat ik al 2 nieuwe stroomverdeler rotors kapot heb op 1 maand tijd ? mvg joeryke
zou iemand hier mij kunnen uit leggen hoe het komt dat ik al 2 nieuwe stroomverdeler rotors kapot heb op 1 maand tijd ? mvg joeryke
A Aapje Hoort bij de inboedel 14 jun 2014 #3.644 Denk dat je het verkeerd monteert... Kan weinig fout gaan namelijk... Monteer je wel de juiste? Zoek je nog een 4-bak voor een c kadett? Heb er _meerdere_ liggen
Denk dat je het verkeerd monteert... Kan weinig fout gaan namelijk... Monteer je wel de juiste? Zoek je nog een 4-bak voor een c kadett? Heb er _meerdere_ liggen
J joeryke Lid 14 jun 2014 #3.645 ik zet de juiste want ik bestel ze zoals de 1ste eruit kwam en nee ik zoek geen 4-bak meer ik ben opzoek naar een 5-bak
ik zet de juiste want ik bestel ze zoals de 1ste eruit kwam en nee ik zoek geen 4-bak meer ik ben opzoek naar een 5-bak
2 2000 Hoort bij de inboedel 14 jun 2014 #3.646 @joeryke wrote:zou iemand hier mij kunnen uit leggen hoe het komt dat ik al 2 nieuwe stroomverdeler rotors kapot heb op 1 maand tijd ? mvg joeryke Teveel speling op de as?
@joeryke wrote:zou iemand hier mij kunnen uit leggen hoe het komt dat ik al 2 nieuwe stroomverdeler rotors kapot heb op 1 maand tijd ? mvg joeryke Teveel speling op de as?
O OlafK Komt weleens kijken 14 jun 2014 #3.647 Wat 2000 zegt heb ik ook gehad pas na 5x kwamen ze erachter dat de as speling had Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Wat 2000 zegt heb ik ook gehad pas na 5x kwamen ze erachter dat de as speling had Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
M marcohgd Komt weleens kijken 14 jun 2014 #3.648 Mooie Kadett Dennis, zeker zo met die velgen, super vet! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mooie Kadett Dennis, zeker zo met die velgen, super vet! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
B bassie16V Komt hier geregeld 19 jun 2014 #3.649 Dit was mijn eerste Kadett C, maar die is al een paar jaar weg... Maar sinds vorige week heb ik deze...
Dit was mijn eerste Kadett C, maar die is al een paar jaar weg... Maar sinds vorige week heb ik deze...
O OlafK Komt weleens kijken 19 jun 2014 #3.650 Nice very nice Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
J joeryke Lid 18 aug 2014 #3.654 hallo, weet er hier iemand of er ats classic velgen maar dan 14" passen onder een kadett c1 van 1976 mvg joeryke
hallo, weet er hier iemand of er ats classic velgen maar dan 14" passen onder een kadett c1 van 1976 mvg joeryke
S sjappie0162 Komt weleens kijken 11 nov 2014 #3.660 Nadat ik mijn hobby corsa 2.0 16v had verkocht in juli werd het toch weer tijd voor wat anders. Heb vorige week deze Opel Kadett C sedan uit 1979 op de kop getikt die nagenoeg helemaal hard is :thumb Qua interieur en bepaalde delen van het onderstel kunnen nog wat aandacht gebruiken maar alles op ze tijd ! Inmiddels liggen er al 8j verbrede GT velgen eronder en de voorbumper komt er later nog op !
Nadat ik mijn hobby corsa 2.0 16v had verkocht in juli werd het toch weer tijd voor wat anders. Heb vorige week deze Opel Kadett C sedan uit 1979 op de kop getikt die nagenoeg helemaal hard is :thumb Qua interieur en bepaalde delen van het onderstel kunnen nog wat aandacht gebruiken maar alles op ze tijd ! Inmiddels liggen er al 8j verbrede GT velgen eronder en de voorbumper komt er later nog op !