Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voorlopig doe ik er niets aan behalve witte knipperlichten en verlagen. Voor de rest is ie helemaal orgineel en dat wil ik zo houden. Binnenkort meer foto's.
Voorlopig doe ik er niets aan behalve witte knipperlichten en verlagen. Voor de rest is ie helemaal orgineel en dat wil ik zo houden. Binnenkort meer foto's.
Ik ken deze station,is van de vader geweest van een maat van me,echt een hele mooie station:thumbup ik ken deze station ook, die is nog van een goede bekende van mij geweest.
als er alleen maar de wieltjes en veren aan veranderd wordne vind ik t :thumbup
je achterwielen liggen er verkeerd op.
Hahaha !! Oog voor detail :vertag Maarre het was alleen even voor de foto hoor
Dank je wel jongens. Ik ben er zelf ook erg blij mee. Ik heb nog wat leuke spulletjes gekocht in Kaiserslautern, zoals witte knippers en C1 Chromen spiegels (die vierkante).